Didžiausias Baltijos šalių mažmeninės prekybos maisto produktais tinklas "VP Market" šių metų pirmąjį ketvirtį trijose Baltijos valstybėse pasiekė 229,12 mln. eurų (791,12 mln. litų), arba 18,2 proc. didesnę apyvartą nei 2002 metų sausį-kovą (193,8 mln. eurų).
"VP Market" pardavimo apimtis auga, kaip ir planuota metų pradžioje. Šiemet Baltijos šalyse ketiname pasiekti 1 mlrd. eurų apyvartą", - teigia "VP Market" generalinis direktorius Ignas Staškevičius.
Praėjusią savaitę bendrovė atidarė dar du naujus prekybos centrus - Vilniaus centre "Minima" bei Latvijoje - "T-Market". Šiuo metu Baltijos valstybėse "VP Market" tinklą sudaro 219 prekybos centrų, iš jų Lietuvoje - 167, Latvijoje - 51, Estijoje - 1.
2002 metais "VP Market" pasiekė 881,31 mln. eurų (3,043 mlrd. Lt) apyvartą. Šiomis dienomis ji pradeda mažmeninės prekybos verslą Lenkijoje, į kurią jau išvyko jos vadovų ir specialistų grupė.
Bendrovė, ištyrinėjusi Lenkijos rinką, nutarė specializuotis nedidelio ploto prekybos centrų grupėje - naujoje rinkoje ketina atidaryti iki tūkstančio "T-Market" tipo parduotuvių ir užimti 5-7 proc. Lenkijos mažmeninės prekybos.
Šiam projektui tiesiogiai vadovaus "Vilniaus prekybos" prezidentas Nerijus Numavičius ir viceprezidentas Žilvinas Marcinkevičius.
Kol kas investicijų masto Lenkijoje "VP Market" dėl konfidencialumo neatskleidžia. Į naują tinklą ketinama tiekti ir lietuvišką produkciją.
Į prekybos tinklo plėtrą pernai "VP Market" investavo per 160 mln. litų, o 2003 metais investicijoms vien Baltijos šalyse buvo numatyta skirti 300 mln. litų.
ELTA