Šalies mobiliojo ryšio bendrovės teigia, kad po Lietuvos krepšininkų triumfo Europos čempionate klientų pokalbių ir SMS srautas buvo didesnis nei paprastai. Galima manyti, kad krepšinio aistruoliai vienas kitą sveikino puikios mūsų rinktinės pergalės proga, keitėsi įspūdžiais apie dramatišką lietuvių dvikovą su ispanais, kurios metu mūsiškiai pelnė aukso medalius.
Didžiausia mobiliojo ryšio kompanija "Omnitel" po Europos krepšinio čempionato finalo fiksavo nedidelį klientų pokalbio srautų padidėjimą, tačiau 23-24 valandomis nuolatinių klientų ir išankstinio apmokėjimo paslaugos vartotojų trumpųjų žinučių SMS srautas išaugo 3-4 kartus. "Pokalbių srautas kiek padidėjo, bet daug trūko iki Kalėdų ar Naujųjų metų lygio. SMS srautas pradėjo augti apie 21 valandą, kai tik prasidėjo finalas, o piką pasiekė pasibaigus rungtynėms", - Eltai komentavo "Omnitel" atstovė spaudai Vanda Nekrašienė.
Beje, "Omnitel" prezidentas Antanas Zabulis lietuvių "auksinę" dvikovą stebėjo Stokholmo "Globen" arenoje ir buvo tarp pirmųjų aistruolių, tiesiogiai pasveikinusių Lietuvos krepšininkus puikios pergalės proga.
Antroji pagal dydį mobiliojo ryšio bendrovė "Bitės GSM" informavo Eltą, kad sekmadienio vakare, pasibaigus Europos vyrų krepšinio finalui, 23-24 valandomis, skambučių srautas bendrovės tinkle buvo 5 kartus didesnis nei paprastai. "Gal kas nors iš džiūgaujančių krepšinio sirgalių didžiausio susibūrimo vietose sostinės Gedimino prospekte, Katedros aikštėje ir negalėjo paskambinti iš pirmo karto, bet didesnių techninių problemų tikrai neturėjome, ryšys klientams buvo užtikrintas, tinklas veikė normaliai", - džiaugėsi bendrovės atstovė spaudai Auksė Armonaitė.
"Tele2" bendrovės komercijos direktorius Pranas Kuisys Eltai teigė, kad ne tik po mūsų krepšininkų pergalės finale, bet ir laimėjus ankstesnius mačus, bendrovės klientų pokalbių ir ypač SMS žinučių srautas padidėdavo, tačiau tikslesnių duomenų nepateikė.
ELTA