Bendrovės "Švyturys-Utenos alus" pradėtą gaminti naują alų "Baltas" galės vienodomis teisėmis ragauti abi lytys - atsižvelgusi į visuomenėje kilusias diskusijas įmonė nutarė atsisakyti akcijos, kai per pirmąsias tris dienas po naujojo produkto pristatymo prekybos centruose jis būtų pardavinėjamas išimtinai moterims.
Paklausimą dėl tokių planų įmonė buvo pateikusi Moterų ir vyrų lygių galimybių kontrolierės tarnybai.
Nors už moterų pirmenybę gerti "Baltą" alų buvo žinomas Lietuvos moteris vienijantis klubas "6666", tačiau Liberalų ir centro sąjungos pirmasis vicepirmininkas Eugenijus Gentvilas paragino abi lytis ieškoti kompromiso bei draugiškai pasidalyti teisę į nacionaliniu šalies pasididžiavimu laikomą gėrimą.
"Šis modernus ir populiarus Europoje alus turėtų tapti ne priešpriešos, o lytis ir kultūras vienijančiu reiškiniu, kaip tai nuo seno priimta Lietuvoje", - ketvirtadienį (07.10) pareiškė E. Gentvilas.
Aštuonias iš devynių populiarių rūšių "Švyturio" alaus sukūrusi alaus daryklos gamybos vadovė Džiuljeta Armonienė teigia drauge su naujosios rūšies alumi norėjusi praplėsti ne tik vyriškąją, bet ir moteriškąją alaus mėgėjų grupę.
"Sukūrusi modernaus balto alaus receptą pamaniau, kad, nepaisant jo universalumo ir populiarumo tarp abiejų lyčių, pirmosios naująjį alų galėtų išmėginti moterys. Tokia akcija galbūt būtų leidusi kai kurioms moterims naujai pažvelgti ir įvertinti alaus pasaulį. Nepaisant nieko, naująjį "Baltą" alų, tikiu, pamėgs tiek moterys, tiek vyrai, o ypač jaunimas", - mano ji.
Naujasis "Švyturio-Utenos alaus" bendrovės alus "Baltas yra apie 5,2 laipsnio stiprumo, gaminamas iš kvietinio salyklo.
Skandinavijos koncernui "Baltic Beverages Holding" priklausantis "Švyturys-Utenos alus" užima beveik pusę šalies alaus rinkos. Pernai jis produkcijos pardavė už 279,9 mln. litų ir uždirbo 76,21 mln. litų grynojo pelno.
ELTA