• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Londono reklamos agentūra "Cunning Stunts Communications" padarė tikrą revoliuciją: nuo šiol agentūros klientai galės pateikti savo informaciją ant... žmogaus kaktos.

REKLAMA
REKLAMA

Kaip rašo "The Wall Street Journal", šiai "misijai" nedidelė Londono agentūra samdo studentus, kuriems moka 4,2 svaro (6,85 JAV dolerio) už valandą. Žmonės ir anksčiau buvo naudojami rinkodaros kampanijose - pavyzdžiui, kaip vaikščiojantys reklaminiai stendai, tačiau "Cunning Stunts" žengė gerokai toliau. Su "operacija" sutikusiems studentams ant kaktos daroma laikina tatuiruotė su reklamuojamos bendrovės ar prekinio ženklo logotipu. Agentūros darbuotojų teigimu, piešinys pasilieka ant odos maždaug savaitę, pamažu nusitrindamas. Kol tęsiasi sutartis, kampanijoje dalyvaujantiems studentams leidžiama praustis - jų teprašoma stipriai netrinti kaktos. Jie tęsia įprastą gyvenimą, tačiau su viena sąlyga - būti tarp žmonių ne mažiau kaip tris keturias valandas per dieną. Instrukcijų vykdymą slapta seka agentūros darbuotojai, naršantys rajonuose, kuriuose turi vaikščioti gyvieji reklamos "nešėjai".

REKLAMA

"Kaktos reklamos akcija" Londone prasidėjo maždaug prieš dvi savaites. Idėjos autorius - vienas iš "Cunning Stunts" steigėjų Johnas Carveris (Džonas Karveris), ilgai sukęs galvą, bandydamas sugalvoti alternatyvią reklamos gaminių reklamą, kuri šiuo metu Didžiojoje Britanijoje yra praktiškai uždrausta. Tačiau jis jau seniai domėjosi veido tatuiravimo menu, todėl sprendimas gimė tarsi savaime. Priežiūros organai iš esmės gali uždrausti ir tokią cigarečių reklamos formą, tačiau tatuiruotes bus įmanoma sėkmingai naudoti kitų prekių, ypač jaunimui skirtų daiktų reklamai.

REKLAMA
REKLAMA

Pirmaisiais "Cunning Stunts" klientais tapo vyrų žurnalas FHM ir kabelinės televizijos kanalas CNX, kurį valdo "AOL Time Warner". Kai kurie studentai prisipažino nesutiksią reklamuoti tokių pasaulinių prekinių ženklų, kaip "Coke" ar "McDonald's". "Tai būtų šiek tiek nešvanku ir nesmagu", - mano 19 metų Neilas Finham-Dukesas (Nylas Finhemas-Djuksas), kurio kaktą "puošia" FHM logotipas.

Agentūros teigimu, studentų, pasirengusių "paaukoti" savo kaktą, jau yra apie tūkstantį. Tačiau "Cunning Stunts" negali patikėti savo klientų įvaizdžio bet kam, todėl atliekama atitinkama veidų atranka, nes priešingu atveju paveikslėlis ant kaktos gali suveikti kaip tikra antireklama.

ELTA

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų