Naujas didelio tiražo bulvarinis laikraštis "Fakt" pasirodė Lenkijos spaudos kioskuose. Jo leidėja Vokietijos bendrovė "Axel Springer" tikisi, kad žema kaina ir naujas formatas patrauks pirkėjus bei atneš pelno.
Bulvarinis laikraštis startavo 700 tūkst. egzempliorių tiražu ir kainuoja 1 zlotą (0,25 JAV dolerio). Jis lenkia savo tiesioginį konkurentą "SuperExpress", kuris dominavo bulvarinių laikraščių rinkoje, kas dieną pasiūlantis apie 400 tūkst. tiražą.
"SuperExpress" leidėjai numatė, kad jie išleis nuo 10 mln. iki 20 mln. JAV dolerių reklamai, kad išsaugotų savo skaitytojus bei turimą 8 proc. Lenkijos dienraščių reklamos rinkos dalį. Kompanija "Axel Springer Polska" planuoja išleisti nuo 17 mln. iki 23 mln. JAV dolerių laikraščio "Fakt" reklamos kampanijai.
Naujas leidinys varžosi dėl savo dalies pelningoje Lenkijos spaudos reklamos rinkoje. Savaitiniai žurnalai turi maždaug 57 proc. rinkos, o apie 44 proc. tenka dienraščiams.
Dienraštis "Gazeta Wyborcza" pirmauja tiek pagal pardavimus, tiek pagal pajamas iš reklamos. Jis valdo maždaug 41 proc. reklamos rinkos ir yra leidžiamas mažiausiai 500 tūkst. egzempliorių tiražu.
Bulvarinio laikraščio formato, bet intelektualaus turinio hibridas "Gazeta Wyborcza", siekdamas atremti naują konkurentą, pakeitė savo maketą ir pasiūlė naujus nemokamus savaitinius priedus. Leidykla "Agora" taip pat planuoja padidinti nemokamo Varšuvos savaitraščio "Metro" tiražą.
Vokietijos didelio tiražo bulvarinio laikraščio "Bild" leidėja "Axel Springer" jau mėgaujasi sėkme Lenkijos spaudos rinkoje. Čia ji leidžia savaitinį naujienų žurnalą "Newsweek Polska", verslo leidinį "Profit" bei savaitinius iliustruotus žurnalus moterims.
ELTA