• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kauno pramoniniame rajone esantis angaras taps eksperimentinės elektroninės muzikos garsų zona. Vasario 15-ąją Kaune, Taikos prospekte stovinčiame angare, pristatomas elektroninės muzikos projektas "Garsų zona", kuriame skambės postindustrinė skaitmeninė muzika, praneša vienas iš projekto rengėjų - Šiuolaikinio meno informacijos centras.

REKLAMA
REKLAMA

Kaip rašoma festivalio kuratoriaus Tautvydo Bajarkevičiaus pranešime spaudai, lietuviškoji eksperimentinė elektroninė muzika yra XX amžiaus paskutinio dešimtmečio rezultatas.

REKLAMA

"Nuolat migruojantį" eksperimentinį elektroninį skambesį Lietuvoje pristatė festivalis "Didelis pasaulis", "Balto triukšmo" renginiai Vilniuje ir Birštone bei nereguliariai leidžiamas žurnalas "Tango".

Pasaulyje vadinamoji "intelektualioji elektronika" taip pat nesiejama su nuolatinėmis erdvėmis ar institucijomis: ji pristatoma ir nelegaliuose vakarėliuose "undergroundo" rūsiuose, ir šiuolaikinio meno centruose, skamba iš didžėjų plokštelių ir akademinėse elektroakustinėse mokyklos vykstančiuose seminaruose.

REKLAMA
REKLAMA

"Garso zonos" projekte dalyvauja lietuviškos eksperimentinės elektroninės muzikos atstovai.

Projekto dalyvio Ginto K stilistiką galima apibrėžti kaip minimalistinio techno, industrinio skambesio, eksperimentų su dažniais mišinį - nuo visiškai "išgrynintų", minimalistinių garso takelių iki ekspresyvių, perkrautų garso struktūrų. Gintas K rengia ir su garsu susijusias akcijas bei performansus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Darius Čiūta renkasi "click&cut", "microsound" stilistiką, kuria konceptualų garso meną. Anksčiau D. Čiūta buvo žinomas kaip vienas ryškiausių triukšmo muzikos kūrėjų Lietuvoje, vėliau pasuko prislopintų, netiesinėmis struktūromis pasižyminčio garso eksperimentų link.

REKLAMA

Antanas Jasenka - Kompozitorių sąjungos narys, gavęs sąjungos apdovanojimą už geriausią 2002 metų Lietuvos elektroakustinės muzikos kūrinį - "Deusexmachine". Šalia veiklos akademinės elektroakustinės muzikos srityje, A. Jasenka yra nuolatinis neformalios eksperimentinės elektroninės muzikos renginių dalyvis.

REKLAMA

Festivalyje dalyvaujantis Skardas remiasi įvairia elektroninės muzikos stilistika: nuo ekspresyvaus industrinio "techno" iki atmosferinės "ambient "muzikos, nuo "suvaldyto triukšmo" ir "house" ritmikos iki "lengvai klausomos elektronikos" (easy listening electronica).

Grupės N!N!N! narys Raimundas Eimontas rengia pasirodymus, gyvai derinančius varpų ir procesoriumi apdorojamą gitarinį skambesį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pseudonimu Atrac pasirašantis Denisas Šafovalas buvo vienas iš festivalio "Baltas triukšmas", sukvietusio ryškiausius eksperimentinės elektroninės muzikos kūrėjus, organizatorių. Jo kuriamos muzikos stilistiką galima apibrėžti kaip išgrynintų elektroninių tembrų koliažą.

Projekto kuratorius T. Bajarkevičius manipuliuoja įvairiais dažniais, ritmiškomis ir laisvomis garso struktūromis.

BNS

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų