Per pastaruosius 30 ar daugiau metų 3 serijos modelis BMW tapo tuo, kas „Golf“ yra „Volkswagen“, t.y. pačiu populiariausiu, markės įvaizdį formuojančiu gamos modeliu. Šią savaitę bavarų kompanija išplatino vaizdo įrašą, kuriame trumpai peržvelgiama visa 3 serijos modelio istorija, pradedant nuo 1975 m. pristatyto E21 serijos kėbulo ir baigiant naujausios kartos egzemplioriumi F30.
3 serijos BMW, pirma karta (E21)(1975-1983) (nuotr. Gamintojo)
Pirmos kartos kompaktiškas premium segmento modelis, pažymėtas E21 numeriu buvo pristatytas 1975 m. kaip pamaina vadinamiems BMW „naujos klasės“ serijos automobiliams, tarp kurių buvo tokie modeliai kaip 1500 sedanas arba garsusis 2002 kupė. Pirmasis 3 modelis buvo siūlomas tik su dviejų durų sedanas ir tik „Karoseerie Baur“ perdarymo specialistai BMW klientams siūlė gamintojo autorizuotą versiją su atviru kėbulu.
3 serijos BMW, antra karta (E30)(1982-1994) (nuotr. Gamintojo)
Bene svarbiausia iš visų didžiulės 3 serijos automobilių šeimos kartų tapo E30 serijos modeliai, gaminti nuo 1982 iki 1991 m. Kai kurios versijos buvo surenkamos iki pat 1993 m. ir daugeliu aspektų E30 tapo šablonu naujos kartos modeliams. Tarp svarbiausių permainų šios kartos istorijoje tapo gamą papildęs keturių durų sedanas, kabrioletas ir universalas, versija su keturių ratų pavara, sportiškesni iS modeliai, kurie buvo šiuolaikinių „M Performance“ modifikacijų pirmtakai, na ir savaime suprantama kupė ir kabrioleto pavidalu pasirodę pirmieji M3.
3 serijos BMW, trečia karta (E36)(1990-2000) (nuotr. Gamintojo)
3 serijos BMW istoriją pratęsė 1990 m. pristatytas šiuolaikiškesnis ir geriau įrengtas E36 serijos modelis, kuris leido bavarams įsitvirtinti kaip kompaktiškų premium segmento automobilių lyderiams. Vėliau sekė 1998 m. publikai pateiktas E46 modelis, kuris daugelio laikomas geriausiai atrodančiu visos didžiulės šeimos nariu, 2005 m. jį pakeitė E90 serijos kėbulas, o šiais metais viso pasaulio rinkose pasirodė ir dabartinės kartos F30.
BMW 3-serija (E46) (nuotr. Gamintojo)