Renginio nepraleido daugybė žinomų ir grožiui neabejingų žmonių: Julija Žižė, Aistė Kabašinskaitė, Viktorija Šaulytė, Simona Bandita kartu su širdies draugu, Gabija Varnaitė bei daugelis kitų.
Kosmetika domėjosi ir žinomos šalies tinklaraštininkės: Ieva Swan, Mūza ir kt.
Renginio vedėjais tapo šeima: Erica Jennings ir Jurgis Didžiulis. Pristatydami minėtą prekės ženklą jiedu dalijosi maloniausiais savo kartu išgyventais potyriais bei atostogų vaizdais.
Atlikėjai Erica Jennings ir Jurgis Didžiulis sako, jog iš kasmetinės kelionės į Kolumbiją parsivežė visą šūsnį kilig akimirkų.
„Sulaukti pirmųjų saulės spindulių auštant, mėgautis lediniais vandens lašais karštą rytą, braukti pėdomis per smėlį, atsipalaiduoti hamake, glostyti smėlį, matyti, kaip vaikai susipažįsta su paukščiais ar vabaliukais. Tokios akimirkos primena, koks stebuklingas yra mūsų gyvenimas, susidedantis iš mažų laimės momentų. Tačiau pastebėti ir pasidžiaugti gražiais dalykais stengiamės ne tik per atostogas – tai dar svarbiau daryti kasdien“, – apie savo kilig akimirkas pasakoja Erica ir Jurgis.
Anot J. Didžiulio, jis labai džiaugiasi padėdamas pristatyti kilig emociją: „Seniai esu nuoširdus „BIOK laboratorijos“ fanas – mane žavi lietuviška įmonė su pasauline ambicija. Todėl su Erica kartu medžiojom ir stengėmės užfiksuoti bei kitiems perduoti mažas stebuklingas akimirkas, kurios priverčia jaustis gražesniais.“ Psichologė psichoterapeutė Ivona Suchodolska-Miškinė patvirtina, kad šiandieniniame, nuolat skubėti verčiančiame pasaulyje daugelis pamiršta, kokios brangios yra mažos laimės akimirkos. „Šiandien, didžiulės skubos, technologijų bei informacijos pertekliaus pasaulyje, sustoti ir pasimėgauti akimirka virto kone prabanga. Tačiau, kad jaustumėmės laimingi, svarbu mokėti būti dabartyje, sąmoningai išgyventi „čia ir dabar“ momentą bei gebėti juo džiaugtis. Sugebėjimas stabtelti ir pastebėti grožį to, kas mus supa, pasimėgauti šiuo metu išgyvenama akimirka yra būtina sąlyga, kad jaustumėmės laimingi. O kasdienis gyvenimas yra kupinas tokių „smulkmenų“, kurios gali džiuginti, jei išgyvensime jas sąmoningai“.
Prieš pristatymą visi susirinkusieji dar galėjo išmėginti kvapą gniaužiančius potyrius. Akis užsidengę specialiais raiščiais jie klausėsi muzikos, įkvėpė gardžiausių kvapų bei nieko nematydami vaikščiojo po įvairias sales ir taip demonstravo pasitikėjimą vienas kitu.
Minėtam prekės ženklui toks pavadinimas pasirinktas ne šiaip sau. Malonūs potyriai suteikia energijos, nuskaidrina dieną. Šias laimės akimirkas „Oxford“ žodynas įvardina kaip kilig.
Visos renginio akimirkos – nuotraukų galerijoje.