Šių metų trečiąjį ketvirtį žiniasklaidos koncerno „Schibsted“ pajamos išaugo iki 3,29 mlrd. Norvegijos kronų (apie 1,4 mlrd. litų) – 5 proc. daugiau nei praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, o veiklos pelnas (EBITA) išaugo net 36 proc. – iki 412 mln. Norvegijos kronų (apie 175 mln. litų).
Didžiausią įtaką pajamų augimui darė 15 proc. išaugusios reklamos pajamos Skandinavijos šalių rinkose. Veiklos pelningumas, EBITA maržos išraiška, išaugo nuo 9 proc. 2009 m. trečiajį ketvirtį iki 13 proc. šių metų trečiajį ketvirtį, o tai lėmė sumažėję kaštai bei stipresnės pozicijos reklamos rinkose, ypač internete.
„Schibsted“ vadovas Rolvas Erikas Ryssdalas džiaugiasi rezultatais ir teigia, jog rezultatų gerėjimą lėmė dvi pagrindinės priežastys – visose grupės įmonėse vykdoma pelningumo didinimo programa bei augimas valdomose žiniasklaidos priemonėse, taip pat - interneto reklamos augimas. „Trečiajame ketvirtyje mes itin padidinome savo veiklos pelningumą, tuo pačiu metu vykdydami interneto reklamos paslaugų plėtrą naujose rinkose, kurios nėra mūsų pagrindinės“, – teigia R. E. Ryssdalas.
Koncerno „Schibsted“ planuose – pozicijų stiprinimas skaitmeninės žiniasklaidos rinkoje. „Krintant kai kurių spausdintų leidinių kopijų pardavimams, yra labai svarbu tęsti vartotojo apmokėjimo modelių kūrimą už skaitmeniniu būdu platinamus leidinius“, – sako R. E. Ryssdalas.
„Schibsted“ nuo šiol bus vadinamas „Schibsted Media Group“. Pasikeitus pavadinimui, pristatytas ir naujas žiniasklaidos grupės logotipas, simbolizuojantis svarbiausias korporacijos vertybes – inovatyvumą, orientaciją į ateitį ir atsakomybę.