„Touring Superleggera“ visuomet specializavosi standartinių automobilių puošyba. Pavyzdžiui, itin nuobodų vokišką sedaną paversdavo tikru meno kūrinu arba atlikdavo tam tikrų gamintojų palieptas užduotis. Iš pradžių „Touring Superleggera“ glaudžiai bendradarbiavo su „Alfa Romeo“ bei „Citroen“ markių atstovais, tačiau vėliau į „Touring Superleggera“ dirbtuves atvykdavo „Aston Martin“ bei „Lamborghini“ vadovai.
Būtent „Touring Superleggera“ yra atsakinga už „Alfa Romeo 1900 Super Sprint“, „Aston Martin DB4“, „Lancia Flaminia GT“, „Lamborghini 350 GT“ ar „Maserati 3500 GT“ automobilių egzistavimą – tai vieni gražiausių ir įspūdingiausių to laikmečio modelių.
Kaip ir daugelis tokio tipo įmonių, „Touring Superleggera“ susidūrė su finansiniais sunkumais ir buvo priversta užsidaryti septinto dešimtmečio pabaigoje. Po keletos dešimtmečių tylos, keletas pasiturinčių automobilių entuziastų nusprendė atgaivinti „Touring Superleggera“ vardą ir sugrįžti prie veiklos, kurią vertino visas automobilių pramonės pasaulis.
Vienas įspūdingiausių šios kompanijos kūrinių – „Alfa Romeo Disco Volante“ buvo plačiai apkalbėtas ir netgi parodytas „Aukščiausios pavaros“ laidoje, kurioje Jeremy Clarksonas negailėjo komplimentų ir gražių žodžių.
Po keletos metų intensyvių darbų, „Touring Superleggera“ sugrįžta su nauju projektų –„Touring Sciàdipersia“.
Projekto autoriai naujam modeliui pasirinko „Maserati GranTurismo“ kupė kaip donorą, pagrindą ant kurio bus lipdomas ištaigingas ir komfortiškas „GT“ klasės atstovas. Dauguma techninių komponentų išliko tokie patys: variklis bei pavarų dėže niekuo nesiskiria nuo to, ką galime surasti „Maserati“ modelyje. Tai reiškia, jog „Touring Sciàdipersia“ ratus suka 4,7 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų benzininis variklis, gebantis išvystyti 460 arklio galių. Itališkas melodijas dainuojantis variklis buvo suporuotas su 8 laipsnių automatine pavarų dėže.
Viduje – taip pat surasite nemažai panašumų su „Maserati GranTurismo“. Apart naujų, kokybiškesnių apdailos medžiagų ir kitų smulkmenų, prietaisų išdėstymas ir komforto įrangos elementai yra identiški „Maserati“.
Tad kuo šis automobilis ypatingas? Pažvelkite į automobilio eksterjerą ir suprasite – tai šeštą dešimtmetį menantis automobilio dizainas, kuris siekia priminti, jog tikrai išskirtinių mašinų yra per mažai. Net jeigu jis dėvi „Ferrari“, „McLaren“ ar „Porsche“ markės logotipą.
Pasak kompanijos atstovų, automobilio kėbulo detalės buvo pagamintos ne išmanių robotų. Kiekviena smulkmena buvo pagaminta žmonių rankomis, tad dabar galite pabandyti įsivaizduoti kiek laiko ir pastangų turėjo įdėti „Touring Superleggera“ darbuotojų komanda gaminant vieną „Touring Sciàdipersia“ egzempliorių. „Touring Superleggera“ vadovas Louis de Fabribeckers teigia, jog kurdami šį automobilį jie turėjo tik vieną tikslą – užtikrinti, jog kiekviena detalė būtų nepriekaištinga, kurios leistų gėrėtis automobilio grožiu iš visų įmanomų pusių.