Su „I.D. VIZZION“ bendraujama virtualiai per išplėstinę realybę. Komunikavimo technologija yra tokia pažangi, kad virtualus asistentas gali mokytis ir bendrauti empatiškai. „I.D. VIZZION“ yra išmanus įrenginys ant ratų, kuriam nereikia vairuotojo, ‒ jis pats juo tampa. Kaip skaitmeniniame pasaulyje – viskas visapusiškai sujungta. Keleiviai gali atsipalaiduoti, bendrauti, dirbti ir nustatyti kitą kelionės tikslą. Komunikacija tarp žmogaus ir mašinos yra intuityvi ir paprasta valdyti. Taip yra dėl išplėstinės realybės, organiško kalbos valdymo bei modernių mišrios realybės akinių - „HoloLens“, sukurtų „Microsoft“ įmonės.
Automobilio virtualusis asistentas valdomas gestais ir balsu. Kelionės tikslas taip pat nustatomas balsu arba per išmanųjį įrenginį. „I.D. VIZZION“ asistento sistemos gali kasdien prisitaikyti prie naudotojų dėl savo gebėjimo mokytis. Sistema atpažįsta vartotojų poreikius ir norus – tokius, kaip sėdynių nustatymai, oro kondicionavimo temperatūra ar pamėgti grojaraščiai – ir pati autonomiškai aktyvuoja šias funkcijas pagal situaciją.
„I.D. VIZZION“ užtikrina saugumą naudodama veido atpažinimo funkciją, kad automobilis nepatektų į netinkamo vartotojo rankas. Balso ir gestų kontrolė padeda išvengti valdymo klaidų. Automobilis gali komunikuoti su aplinka projektuodamas vaizdus, pavyzdžiui, šviesdamas „zebro“ linijas gali įspėti pėsčiuosius ar dviratininkus, jog automobilis juos pastebėjo ir stabdo, tad jie gali saugiai kirsti kelią. Galiausiai, šio automobilio autonominis valdymas yra aukščiausio lygio (penkto), ir tai žymiai sumažins eismo įvykių skaičių.
Atvira „I.D. VIZZION“ automobilio erdvė yra tarsi namų poilsio zona ant ratų, kuri gali būti pritaikyta skirtingiems kelionių režimams. Atsipalaidavimui, darbui, žaidimams ar bendravimui – lengvai išpildomi pageidavimai. Jei reikia, langai gali būti elektrochemiškai užtamsinami, o trikdantys aplinkos garsai pašalinti aktyvios triukšmo slopinimo sistemos dėka. Koncepcinis automobilis naudoja keleivių fizinio aktyvumo įrenginius (laikrodžius) ir „HoloLens“ akinių sensorius tam, kad nustatytų reikiamą oro kondicionavimo režimą. Taip „I.D. VIZZION“ tampa naujos eros išmaniaisiais mobiliais namais.
Gamintojas teigia, jog „I.D. VIZZION“ būdamas koncepcinio automobilio stadijoje, sugeba atitikti „Level 5“ autonomijos lygį – tai yra aukščiausias autonomiškų automobilių lygis, kuriame nėra nei pedalų, nei vairo. Tai yra pilnavertis autonominis automobilis.
Po itin išraiškingu kėbulu slepiasi du elektros motorai, dvi transmisijos ir 111 kWh galingumo akumuliatorius. Priekyje stūkso 101 arklio galios elektros motoras. Tuo tarpu šalia galinės ašies sumontuotas elektros motoras išvysto 201 arklio galią.
Gamintojo teigimu, iki 100 km/val. „I.D. VIZZION“ įsibėgės per 6,3 sekundės ir pasieks 180 km/val. maksimalų greitį.
Šis konceptas turi ir dar vieną kozirį. Automobilis su pilnai įkrautomis baterijomis gali nuvažiuoti iki 664 kilometų distanciją.