Renault ZOE yra išskirtinai elektra varomas, veržliai ir tolygiai važiuojantis automobilis. Nepaprastai malonus vairuoti ir sukurtas atsižvelgiant į griežčiausius ekologijos standartus.
Naujasis Renault ZOE, debiutavęs 2016 metų Paryžiaus automobilių parodoje, pažymi svarbų, masėms skirtų elektromobilių plėtros etapą. Remiantis NEDC matavimo metodika, jo autonomijos resursai siekia 400 kilometrų. Realiomis sąlygomis vienos akumuliatorių įkrovos pakanka maždaug 300 kilometrų atstumui. Naujojo Z.E. 40 akumuliatoriai leidžia išvengti rūpesčio dėl dažno poreikio įkrauti ir atveria naujas kelionių galimybes. Naujasis ZOE siūlomas su nauju, papildytu, internetu teikiamų paslaugų paketu, įskaitant „Z.E. Trip“ ir „Z.E. Pass“. Tai prisideda prie kasdienių kelionių elektromobiliu palengvinimo.
ZOE E-Sport“ svoris, įskaitant akumuliatorius, yra vos 1 400 kg. Tai pasiekti leido važiuoklės dizainas ir panaudotos medžiagos. Kaip ir vienviečio „Renault e.dams“ „Formulės E“ bolido, „ZOE E-Sport“ kėbulas pagamintas iš anglies pluošto. „ZOE E-Sport“ pasižymi ypač nedideliu aerodinaminiu pasipriešinimu. Tai jam pasiekti padeda po priekiniu buferiu esantis aptakas, plokščias dugnas, „Formulės E“ įkvėptas difuzorius ir didelis, iš anglies pluošto pagamintas galinis sparnas su jame esančia stabdžių signalo linija. Važiuoklė sudaryta iš vamzdinio rėmo su apsauginiais kevlaro skydais. Ji atitinka FIA saugumo standartus, o tai reiškia, kad „ZOE E-Sport“ gali būti naudojamas ir lenktynių trasoje.
„ZOE E-Sport“ važiuoklės konstrukcijoje plačiai išnaudojamos „Renault Sport Cars“ specialistų žinios ir, kuriant pačius ekstremaliausius „Groupe Renault“ automobilius, sukaupta patirtis.
- „TORK Engineering“ pagamintas vamzdinis rėmas sukonstruotas remiantis kalnų ir ledo lenktynėms „Renault Sport“ sukurtų automobilių pagrindu.
- „ZOE E-Sport“ pasižymi mažesne prošvaisa, platesne tarpvėže ir visų ratų pavaros sistema, todėl posūkiuose garantuojančia maksimalų sukibimą.
- Priekyje ir gale panaudota dvigubų svirčių pakaba buvo sukurta specialiai lenktynėms – ji visose situacijose išlaiko efektyvią ratų geometriją.
- Dideli, 20 colių „ZOE E-Sport“ ratai pajėgūs didelę variklių galią perduoti kelio paviršiui, nors lenktynių trasoje R20-245/35 dydžio padangos gali atrodyti kiek neįprastai.
- Dideli „ZOE E- Sport“ stabdžių diskai sportiniam automobiliui užtikrina efektyvią stabdymo jėgą.
- Keturiomis kryptimis reguliuojami ÖHLINS amortizatoriai yra dar vienas automobilių sportui skirtas atributas, kuris gali būti pritaikomas skirtingoms lenktynių trasoms arba vairavimo stiliui – kaip ir „Renault Mégane R.S. 275 Trophy-R“ naudojami amortizatoriai.
Važiuoklės struktūra suteikia galimybę variklių galią efektyviai perduoti ratams, todėl „ZOE E-Sport“ techniniai duomenys yra ypač aukšto lygio.
- „ZOE E-Sport“ greitėja taip pat sparčiai, kaip ir bet kuris serijinis elektromobilis, o nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 3,2 sekundės.
- Didžiausias „ZOE E-Sport“ greitis yra apribotas iki 210 km/h; automobilis jį pasiekia greičiau nei per 10 sekundžių.
- Jo galios ir svorio santykis (460 AG tenkančių 1 460 kg svorio, įskaitant vairuotoją) ‒ stulbinantis.
- Labai aukštas „ZOE E-Sport“ maksimalus sukimo momentas (640 Nm, arba po 320 Nm iš kiekvieno variklio) pasiekiamas beveik akimirksniu. Elektros motorai visą pajėgumą pasiekia nuo pat įsijungimo momento. O 4 300 sūkių per minutę ribą pasiekia vos per kelias dešimtąsias sekundės dalis.