„Lexus LS“ yra vienas iš tų automobilių, kuris Europoje nebuvo itin populiarus. Didesnio dėmesio jis sulaukdavo pagrindinėje „Lexus“ rinkoje - Jungtinėse Valstijose, tačiau „Lexus“ kompanijos vadovai tikisi, jog naujoji „LS“ sedano karta sugebės įsisprausti tarp trijų populiariausių prabangių sedanų - „Audi A8“, 7 serijos „BMW“ ir S klasės „Mercedes Benz“.
Naujoji modelio karta naudoja visiškai naują platformą, kuri pirmą kartą buvo panaudota kuriant „Lexus LC“ kupė. Naujoji platforma tapo lengvesnė, o pačio automobilio struktūra - standesnė. Šie pokyčiai leido inžinieriams pagerinti automobilio valdymą, stabilumą, komfortą.
Tradiciškai, prabangiausi „Lexus“ modeliai būna prikimšti išmanių technologijų. Ne išimtis yra ir naujasis „Lexus LS“, kuris bus komplektuojamas su „Vehicle Dynamics Management“ sistema, kuri stebės ir reguliuos stabdžių, vairo stiprintuvo, variklio ir pakabos darbą.
Parodoje demonstruotas modelis turėjo hibridinę jėgainę, kurią sudaro 3,5 litro, 6 cilindrų benzininis variklis ir elektros motorai. Bendras šios jėgainės pajėgumas siekia 354 arklio galių. Gamintojo teigimu, automobilis su šia jėgaine iki 100 km/val. įsibėgės per 5,4 sekundės.
Modelių gamoje taip pat bus tik benzininiu varikliu varomas automobilis. Jis taip pat turės 3,5 litro, 6 cilindrų motorą, tačiau jo galia sieks 415 arklio galių ir 600 Nm. Ši modifikacija bus komplektuojama su 10 laipsnių automatine pavarų dėže.