Pirmasis „SCG“ kompanijos automobilis buvo sukurtas bendradarbiaujant „Podium Engineering“ ir Turine įsikūrusia dizaino studija „GranStudio“. Kurdami automobilį prioritetas buvo skiriamas jo savybėms lenktynių trasoje, todėl nenuostabu, jog net ir bendro naudojimo keliams skirtas modelis atrodo kaip lenktyninis bolidas.
„SCG 003“ yra truputėlį siauresnis, žemesnis ir trumpesnis negu „Porsche 918 Spyder“ ar „McLaren P1“. Jis taip pat yra ir lengvesnis. „SCG 003“ sveria vos 725 kilogramus. Tiek sveria lenktynėms paruoštas bolidas.
Modelis skirtas bendro naudojimo keliams yra šiek tiek sunkesnis. Jis sveria maždaug 1050 kilogramų.
„SCG 003“ komplektuojamas su 3.5 litro, 6 cilindrų benzininiu varikliu, kurį pagamino „Honda“ markės inžinieriai. Nors variklio blokas japoniškas, tačiau „Autotecnica Motori“ specialistai į šį variklį įdėjo nemažai savo gamybos detalių. Po gausaus modifikavimo, 6 cilindrų motoras dabar išvysto daugiau nei 600 arklio galių. Galia perduodama per sekvencinę pavarų dėžę į galinius varančiuosius ratus.
„SCG“ kompanijos specialistai teigia, jog „003“ yra universalus automobilis. Kadangi automobilio parametrus gali keisti kiekvienas įgudęs automanas, per maždaug 40 minučių jį galite paversti automobiliu tinkamu važinėti bendro naudojimo keliais arba tinkamu žiedinėms lenktynėms.
„SCG 003C“ šiemet dalyvaus 24 valandų lenktynėse Niurburgringe.
Naujasis bolidas kainuos 2.2 mln. eurų.