Vienas greičiausių „911“
„Porsche“ stende sutikti gamintojo atstovai nevyniojo žodžio į vatą ir sakė - „Automobiliui buvo atlikta labai daug modifikacijų. Pradedant važiuoklės komponentais ir baigiant naujų kėbulo detalių gamyba, kurios pagerina aerodinamiką, automobilio stabilumą posūkiuose“.
Kalbėdami apie naująjį „Porsche“ žvėrį, išgirdome labai įdomų faktą. „911 GT3 RS“ legendinę Niurburgringo trasą įveikė per 7 minutes ir 20 sekundžių. Tai reiškia, jog ši „911“ modifikacija yra ne tik greitesnė už daugelį serijinėje gamyboje esančių modelių, bet ir yra greitesnis už „Carrera GT“.
Naujas variklis
„911 GT3 RS“ yra varomas 4.0 litrų, 6 cilindrų opoziciniu benzininiu varikliu, kuris išvysto 500 arklio galių ir 460 Nm sukimo momentą. Galia bus perduodama ne per mechaninę, bet per dvigubą sankabą turinčią automatinę pavarų dėžę.
Vienas galingiausių atmosferinių variklių planetoje padeda automobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti per 3.3 sekundės, nuo 0 iki 200 km/val. padeda įsibėgėti per 10.9 sekundės.
Kiti pakeitimai
Kadangi tai yra pati sportiškiausia „911“ modelio versija, nenuostabu, jog šis modelis buvo priverstas laikytis dietos. Per maždaug vienerių metų kūrimo procesą, automobiliui pavyko numesti maždaug 10 kilogramų.
Stogas buvo pagamintas iš magnio, bagažinės ir variklio dangtis buvo pagaminti iš anglies pluošto. „911 GT3 RS“ taip pat pasižymi žemesniu gravitacijos centru, pastebimai platesnėmis galinėmis ratų arkomis ir platesne ratų provėža. Žvelgiant į automobilį iš šono, susidaro įspūdis, jog tai bendro naudojimo keliams skirta „Porsche 911 RSR“ versija.
„Porsche 911 GT3 RS“ kainuos nuo 157 tūkst. eurų. Automobilį bus galima įsigyti jau šį mėnesį.