• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pasirodęs prieš šiek tiek daugiau nei trejus metus, „Nissan Juke“ savo naujovėmis atvėrė naują rinkos segmentą. Kaip ir originalių krosouver modelių rinkos pradininkas „Nissan Qashqai“, stulbinamu dizainu ir pažangiomis technologijomis išsiskiriantis „Juke“ tapo kompaktiškesnių krosouverių novatoriumi.
Savitą braižą turintis dizainas, puikios dinaminės savybės ir rafinuota vidaus įranga lėmė įspūdingus „Juke“ modelių pardavimo rezultatus: per mažiau nei 40 mėnesių buvo parduota 420 000 vnt. Šiais rodikliais naujasis „Juke“ lengvai įveikė savo konkurentus.
Perėjęs „Nissan“ taikomą nuolatinio tobulinimo programą, šiandien „Juke“ verčia naują puslapį savo istorijoje. Užsitikrinęs savo, kaip originalaus aukštos klasės dizainu ir rafinuotomis važiavimo savybėmis išsiskiriančio modelio statusą augančioje mažų krosouver modelių rinkoje, naujasis „Juke“ pasirengęs dar kartą autoritetingai pasirodyti savo paties sukurtame segmente.
Buvo atnaujintas priekinės ir galinės dalių dizainas – jis tapo subtilesnis ir sportiškesnis, siūlomas naujas mažesnis 1,2 l variklis su turbina, užtikrinantis geresnes eksploatacines savybes, mažesnes kuro sąnaudas ir žemesnį taršos lygį, taip pat patobulintas 1,6 l DIG-T variklis. Atnaujinta ir visų varomųjų ratų sistema su sukimo momento valdymo technologija, pritaikyti nauji lengvojo lydinio ratlankiai. Naujajame modelyje komplektuojama pažangi įranga: nauja garso sistema, naujausios kartos „NissanConnect“ sąsaja, „Nissan Safety Shield“ įranga, „Nissan“ dinamikos valdymo sistema ir į papildomos įrangos sąrašą įtrauktas naujas atidaromas stiklinis stoglangis.
Tačiau didžiausia naujiena yra naujas radikalaus „Nismo“  modelis - „Juke Nismo RS“. Tai visiškai į dinamiką sutelktas modelis, išsiskiriantis didesne galia (218 AG/160 kW), patobulintais stabdžiais, tvirtesniu kėbulu ir dviem ratais varomuose modeliuose montuojamu riboto slydimo diferencialu.
Šie pakeitimai ir papildymai paspartins antro populiariausio „Nissan“ modelio pardavimų augimą Europoje ir padės jam pasiekti tokių pačių laimėjimų, kokiais garsėja jo vyresnysis brolis „Qashqai“.

Pasirodęs prieš šiek tiek daugiau nei trejus metus, „Nissan Juke“ savo naujovėmis atvėrė naują rinkos segmentą. Kaip ir originalių krosouver modelių rinkos pradininkas „Nissan Qashqai“, stulbinamu dizainu ir pažangiomis technologijomis išsiskiriantis „Juke“ tapo kompaktiškesnių krosouverių novatoriumi.
Savitą braižą turintis dizainas, puikios dinaminės savybės ir rafinuota vidaus įranga lėmė įspūdingus „Juke“ modelių pardavimo rezultatus: per mažiau nei 40 mėnesių buvo parduota 420 000 vnt. Šiais rodikliais naujasis „Juke“ lengvai įveikė savo konkurentus.
Perėjęs „Nissan“ taikomą nuolatinio tobulinimo programą, šiandien „Juke“ verčia naują puslapį savo istorijoje. Užsitikrinęs savo, kaip originalaus aukštos klasės dizainu ir rafinuotomis važiavimo savybėmis išsiskiriančio modelio statusą augančioje mažų krosouver modelių rinkoje, naujasis „Juke“ pasirengęs dar kartą autoritetingai pasirodyti savo paties sukurtame segmente.
Buvo atnaujintas priekinės ir galinės dalių dizainas – jis tapo subtilesnis ir sportiškesnis, siūlomas naujas mažesnis 1,2 l variklis su turbina, užtikrinantis geresnes eksploatacines savybes, mažesnes kuro sąnaudas ir žemesnį taršos lygį, taip pat patobulintas 1,6 l DIG-T variklis. Atnaujinta ir visų varomųjų ratų sistema su sukimo momento valdymo technologija, pritaikyti nauji lengvojo lydinio ratlankiai. Naujajame modelyje komplektuojama pažangi įranga: nauja garso sistema, naujausios kartos „NissanConnect“ sąsaja, „Nissan Safety Shield“ įranga, „Nissan“ dinamikos valdymo sistema ir į papildomos įrangos sąrašą įtrauktas naujas atidaromas stiklinis stoglangis.
Tačiau didžiausia naujiena yra naujas radikalaus „Nismo“  modelis - „Juke Nismo RS“. Tai visiškai į dinamiką sutelktas modelis, išsiskiriantis didesne galia (218 AG/160 kW), patobulintais stabdžiais, tvirtesniu kėbulu ir dviem ratais varomuose modeliuose montuojamu riboto slydimo diferencialu.
Šie pakeitimai ir papildymai paspartins antro populiariausio „Nissan“ modelio pardavimų augimą Europoje ir padės jam pasiekti tokių pačių laimėjimų, kokiais garsėja jo vyresnysis brolis „Qashqai“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SAM_1039


„Juke“ yra perkamiausias B klasės automobilis, pranokstantis visus savo tiesioginius konkurentus, tarp jų ir populiariausius vokiškus prekės ženklus. Kalbama ne tik apie bazinę komplektaciją, kuri padėjo „Juke“ pasiekti tokių aukštumų. Šiandien perkamiausias variklis yra 1,6 l benzininė versija, o aukščiausio lygio „Tekna“ modeliai sudaro daugiau nei trečdalį visų pardavimų apimties
Šiuo metu Europoje iš viso parduota 420 000 „Juke“ modelių. Per 2013 metus prekybos apimtis pasiekė 135 000 vnt. Visi Europoje parduoti „Juke“ modeliai pagaminti taip pat Europoje, „Nissan“ gamykloje Sanderlande (JK), kurioje dirbama trimis pamainomis, kad būtų patenkinta paklausa.

kiskis2 (3)

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų