Pirmasis prototipas naudojo tuos pačius komponentus kaip ir mažasis zapukas. Net ir variklis buvo sumontuotas galinėje automobilio dalyje. Galinius varomuosius ratus suko „MEMZ“ oru aušinamas motoras, kuris išvystė 27 arklio galias. Nors 0.8 litro mažytis motoras buvo silpnas, tačiau pakankamai lengvą kėbulą turėjęs automobilis galėdavo pasiekti net 70 km/val. maksimalų greitį.
„ZAZ 970“ turėjo ne vieną, bet kelias modifikacijas. Projekto kūrėjai kurdami šį modelį norėjo sukurti pigų ir universalų įrankį įvairiausio plauko įmonėms. Pavyzdžiui : „ZAZ 970B“ - kompaktiškas krovininis mikroautobusas, kuris galėjo išlaikyti 350 kilogramų svorį, o naudinga vidaus erdvė siekė net 2.5 kubinių metrų.
Kartu su „970B“ specialistai sukūrė šios modifikacijos keleivinę versiją, kuria galėjo keliauti šeši arba septyni keleiviai. Tačiau palyginus su kitomis modifikacijomis, keleivinė modelio versija turėjo keturių varomųjų ratų sistemą.
Tačiau kaip ir daugelis tokių savavališkų projektų, taip ir šis turėjo prieiti liepto galą. Kadangi tai nebuvo oficialus ir valdžios patvirtintas projektas, inžinieriai neturėjo teisės prašyti finansavimo tolimesnio projekto vystymui. O ką jau kalbėti apie serijinės gamybos pradžią.
Iš viso du gabūs specialistai sukūrė maždaug keturis prototipus, du iš jų buvo pavogti. Likusieji du egzemplioriai atsirado pas projekto kūrėjus : Jurijų Sorochkiną ir Leo Murshovą.