Ernesta Globytė automobilių sporte nėra naujokė. Ji žinoma kaip Lietuvos ir Pabaltijo žiedinių lenktynių čempionė 2009 metais, daugkartinė prizininkė GSKLČ, slalomo ir sprinto varžybose, teigiama pranešime spaudai.
Vyrai trasoje ją vertina kaip rimtą konkurentę, siekiančią aukščiausių pozicijų. Ernesta vienintelė mergina Lietuvoje, sėdėjusi prie aerodinaminio prototipo vairo ir dalyvavusi „Radical European masters“ čempionate bei ten sukaupusi daugybę reikalingos praktikos, kuri jai padeda tobulėti kiekvienose varžybose.
Šiuose 1000 km lenktynėse Ernesta sės prie „Alfa Romeo Mito“ vairo komandoje „Autoprizmė Racing“. Komandoje kartu važiuos Linas Vaina, Evaldas Ugenskas ir Miroslavas Verkovskis, kuris ir vadovauja komandai. Ši komanda labai rimtai nusiteikusi laimėti lenktynes dyzeliu varomu automobilių klasėje. Miroslavas patirtį kaupia nuo 2007 metų. Daugiausia pasiekimų turi 4 valandų žiedinėse lenktynėse. Kodėl „Alfa Romeo“? UAB „AUTOPRIZMĖ“, vadovaujama Miroslavo Verkovskio, dirba su itališka technika jau nuo 1995 metų, tad didelio pasirinkimo ir nebuvo.
„Tai jau antras mūsų automobilis. Kadangi užsiimame su šiais automobiliais, gerai juos išmanome, tai padėjo mums pasitobulinti automobilį. Komanda susikūrė 2007 metais. Ją sudarė tik įmonės darbuotojai... (mechanikai, konstruktoriau ir vairuotojai). Mechanikai – ne tik puikūs specialistai, bet ir geros fizinės formos. 1000 km lenktynių rungtyje „1000 m mechanikų bėgimas“ mūsų komanda paskutinėse trejuose varžybose atbėgo pirmieji“, – pasakoja Miroslavas.
Automobilio galia padidinta nuo 150 AG iki 230 AG. Mašina išskirtinai pagaminta savo rankomis „Autoprizmės“ servise. Sportiniai stabdžiai, modifikuota išmetimo sistema, padidintas 120 l kuro bakas, greičių dėžės aušinimo sistema, pneumatinė pakėlimo sistema.
Linas Vaina: „Mano ir Miroslavo pasiekimai yra vienodi, kartu pradėjome dalyvauti varžybose. Mūsų debiutas 1000 km lenktynėse 2007 metais buvo labai geras – 3-oji vieta savo klasėje. Nuostabus jausmas užlipus ant pakylos prieš daugiatūkstantinę žiūrovų minią, kuri ir pastūmėjo toliau dalyvauti ilgų distancijų varžybose. Kadangi anksčiau DIESEL klasė buvo nepopuliari – praktiškai visada užlipdavome ant pakylos. Visą laiką bandom ir įrodom, kad itališka technika yra gan patvari ir galinti įveikti ir 1000 km lenktynių distanciją, sportiniu režimu“
Nuotraukose Ernesta Globytė pozuoja prie savo sportinio BMW E46 automobilio, kuris ruošiamas lenktynėms. Tikėkimės su šiuo automobiliu išvysime lenktynininkę artimiausiuose žiedinėse varžybose.