Po to, kai 58 sekundžių trukmės vaizdo klipas buvo patalpintas YouTube vaizdo klipų svetainėje, jis sulaukė 386 milijonų žmonių peržiūrų, o šeimai uždirbo per 100 tūkst. svarų. Ši idėja kilo filmuko herojų – mažųjų berniukų tėvui Howardui Davisui-Carrui.
YouTube atstovai tvirtina, kad šimtai šeimų šiuo būdu užsidirba tokias ir dar didesnes pinigus sumas.
„Charlie įkando man į pirštą – vėl!“ („Charlie bit my finger – again!“) – taip buvo pavadintas namų vaizdelis (patalpintas svetainėje 2007 metais), kuriame užfiksuotas krizenantis Charlie, įsikandęs į vyresnio brolio Harrio pirštą.
Klipas buvo publikuotas vienoje Amerikos pramoginėje laidoje, o Harrio „staugimas“ daugelio žmonių dar ir šiandien naudojamas kaip skambučio ar trumposios žinutės skambėjimo tonas. Berniukų tėvas prisipažino, kad šis vaizdo klipas jų šeimai uždirbo 100 tūkst. svarų.
Ponas Daviesas-Carras (42) ir jo žmona Shelley pinigus planuoja atidėti vaikų mokslams ir reikmėms. Internetinių technologijų konsultantas iš Bakingamšyro netgi sukūrė marškinėlius su emblema „Charlie Bit Me“.
„Nuo tada, kai gimė berniukai, įstačiau filmavimo kamerą lauke, tačiau tai pirmasis filmukas, kurį nusprendžiau paviešinti. Labiausiai norėjau, kad jį pamatytų jų krikštatėvis iš Kolorado“, – pasakoja berniukų tėtis Howardas.
Dar vienas vaizdelis, publikuotas Jamie Hagano, buvo peržiūrėtas 16 milijonų kartų. 2008 metais paauglys nufilmavo savo septynerių metų brolį, žaidžiantį kompiuterinį žaidimą, ir jo reakciją, kai kompiuteris buvo išjungtas.
Šiuo metu Jamie vaizdo klipas jau turi 18 milijonų peržiūrų ir tai jam pelnė 40 tūkst. svarų. Už kiekvieną tūkstantį jo vaizdo klipo peržiūrų jis gauna 60 svarų.
Dar vienas populiarus vaizdelis, kuriame mergaitė net apsiverkia iš laimės, kad važiuos į Disneylandą.
Vienas populiariausių vaizdelių „Deividas po stomatologo“.