Didžiausia pasaulyje viešųjų ryšių agentūra „Edelman“ paskelbė tyrimo rezultatus. Ji tyrė 1980-1995 metais gimusių žmonių, taip vadinamų Y kartos atstovų (angl. Millennials) ambicijas ir nuomones. Buvo apklausta virš 4000 žmonių vienuolikoje valstybių, siekiant išsiaiškinti, kokią įtaką šios kartos atstovams daro prekių ženklai.
Iki 2018 metų Y kartos atstovai taps pagrindine perkamąja galia visame pasaulyje, o 2025 metais sudarys 75 proc: dirbančių planetos gyventojų, praneša „Cossa“. Tuo pačiu metu jau dabar Y kartos žmonės daro įtaką savo socialinės aplinkos ir tėvų priimamiems sprendimams dėl pirkimo: apie tai kalba 74 proc. tyrimo dalyvių.
Žemiau pateikiami kai kurie tyrimo rezultatai:
Pasaulinė ekonominė krizė iš pagrindų pakeitė Y kartą: ekonomikos būklė yra pagrindinė jų gyvenimo varomoji jėga. Šios kartos žmonės labiausiai trokšta savo šalies ekonominio stabilumo. Nerimą kelianti situacija darbo rinkoje formuoja naują verslininkų kartą: 48 proc: Y kartos atstovų laiko savo verslo sukūrimą svarbiausiu gyvenimo tikslu (76 proc. - Turkijoje ir 65 proc. - Brazilijoje);
Y karta atvirai reiškia savo nuomonę: 7 iš 10 apklaustųjų laiko savo pareiga pasidalyti nuomone apie prekės ženklą - teigiama ar neigiama;
Y kartos žmonės atviri sąveikai su prekės ženklu ir reklamai. Tiktai 3 proc. apklaustų žmonių visą reklamą laiko nuobodžia. 8 iš 10 apklaustųjų nori, kad prekės ženklai teiktų jiems pramogą; Y karta norėtų, kad prekių ženklai padėtų jiems įvairiose gyvenimo srityse;
77 proc. nori, kad prekių ženklai padėtų gauti finansinę paramą subsidijų arba stipendijų pavidalu;
75 proc. nori, kad prekių ženklai siūlytų savo gerbėjams naujų įspūdžių ir patirties, pavyzdžiui, jie būtų siunčiami į įdomias keliones arba jiems būtų rengiamos paskaitos įvairiomis temomis;
65 proc. nori turėti globėją, kuris nukreiptų juos gyvenime, profesijoje;
60 proc. norėtų panaudoti prekės ženko auditoriją (pavyzdžiui, prekės ženklo bendriją „Facebook'e“), kad galėtų bendrauti su bendraminčiais;
56 proc. norėtų panaudoti prekės ženklo auditoriją (pavyzdžiui, prekės ženklo bendriją „Facebook'e“), kad galėtų pasidalinti savo istorija su didele žmonių grupe.