Šanchajaus automobilių parodoje debiutuoja naujausias „Volksvagen Beetle“. Tai jau antra šiuolaikiška variacija taip pat vadinto legendinio praėjusio amžiaus vidurio automobilio tema.
Antrojoje variacijoje pavadinime neliko žodelio „new“, automobilis ūgtelėjo – jis 8 centimetrais platesnis nei „New Beetle“. Pasitvirtino ir ankstesnės prielaidos, kad stilistiškai šis naujas modelis bus artimas prieš šešis metus parodytam „Ragster“ konceptui.
Teigiama, kad pasikeitus kėbulo proporcijoms, naujas „Volkswagen Beetle“ yra gerokai erdvesnis. Automobilio kūrėjai tikina, kad šį kartą jie visų pirma stengėsi ne išsaugoti retro stilių, o užtikrinti valdymo charakteristikas. Gali būti, kad naujas „Volkswagen Beetle“ važiuos tiesiog puikiai, tačiau bent jau automobilio viduje stilistinių nukrypimų ir retro dvasios nėra – viduje tai tiesiog tipinis šių laikų „Volkswagen“.
Pirkėjai įvairiose pasaulio šalyse galės rinktis skirtingus variklius. Štai JAV rinkoje pagrindiniu bus benzininis 2,5 litro darbo tūrio 5 cilindrų 170 a.g. motoras, o Europoje – 140 a.g. dviejų litrų darbo tūrio turbodyzelis. O štai topinį benzininį dvilitrį 200 a.g. turbovariklį pirkėjai galės užsisakyti visose šalyse.
Margutis