Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Įdomu, ar labai daug pirmosios ir antrosios kartos „Volkswagen Golf“ savininkų svajoja apie 6 cilindrų benzininį variklį, kuris daugeliui šios markės fanų žinomas „VR6“ vardu? Pastaruoju metu atrodo, jog šešių cilindrų variklis sugeba išspręsti visas pakankamai senų modelių problemas. Šešių cilindrų variklis ne tik skamba geriau, bet ir tokiems lengviems modeliams kaip „MK1“ ar „MK2“ suteikia sparnus.
Štai šio „MK2“ savininkas, Joe, yra vienas iš tų, kuris ilgą laiką svajojo apie antros kartos „Golf“ su šešių cilindrų jėgaine. Tačiau tai turėjo būti ne bet koks šešių cilindrų agregatas, o „VR6“. Sukurtas ir ištobulintas „Volkswagen“ inžinierių variklis buvo montuojamas tik į pačias sportiškiausius kompanijos gaminius. Tačiau šių variklių kainoms nukritus, vis daugiau ir daugiau entuziastų nusprendžia savo automobilį aprūpinti ne kuriuo nors kitu, bet šešių cilindrų agregatu.
Vis gi, „VR6“ variklis priekyje nėra vienintelis „Golf“ išskirtinumas. Šešių cilindrų motorui kompaniją palaiko kompresorius, kurio pagalba „VR6“ sugeba išspausti maždaug 250 arklio galių arba tiek pat kaip ir visiškai naujas „Ford Focus ST“, tačiau jeigu Jums reikėtų pasirinkti, ką pasirinktumėte? Štai šį „MK2 Golf“ ar „Focus ST“?
Įdomu, ar labai daug pirmosios ir antrosios kartos „Volkswagen Golf“ savininkų svajoja apie 6 cilindrų benzininį variklį, kuris daugeliui šios markės fanų žinomas „VR6“ vardu? Pastaruoju metu atrodo, jog šešių cilindrų variklis sugeba išspręsti visas pakankamai senų modelių problemas. Šešių cilindrų variklis ne tik skamba geriau, bet ir tokiems lengviems modeliams kaip „MK1“ ar „MK2“ suteikia sparnus.
Štai šio „MK2“ savininkas, Joe, yra vienas iš tų, kuris ilgą laiką svajojo apie antros kartos „Golf“ su šešių cilindrų jėgaine. Tačiau tai turėjo būti ne bet koks šešių cilindrų agregatas, o „VR6“. Sukurtas ir ištobulintas „Volkswagen“ inžinierių variklis buvo montuojamas tik į pačias sportiškiausius kompanijos gaminius. Tačiau šių variklių kainoms nukritus, vis daugiau ir daugiau entuziastų nusprendžia savo automobilį aprūpinti ne kuriuo nors kitu, bet šešių cilindrų agregatu.
Vis gi, „VR6“ variklis priekyje nėra vienintelis „Golf“ išskirtinumas. Šešių cilindrų motorui kompaniją palaiko kompresorius, kurio pagalba „VR6“ sugeba išspausti maždaug 250 arklio galių arba tiek pat kaip ir visiškai naujas „Ford Focus ST“, tačiau jeigu Jums reikėtų pasirinkti, ką pasirinktumėte? Štai šį „MK2 Golf“ ar „Focus ST“?