Per 21,29 sekundės įveikęs 1000 metrų distanciją ir pasiekęs vidutinį 169 km/val. greitį, „The Iron Knight" pagerino tarptautinį 1000 metrų starto iš vietos greičio rekordą. Jis taip pat pasiekė rekordą ir perpus trumpesnėje 500 metrų starto iš vietos kategorijoje, šią atkarpą nuvažiavęs vidutiniu 131,29 km/val. greičiu per 13,71 sekundės. Rekordiniai važiavimai vyko uždaroje bandymų trasoje Šiaurės Švedijoje.
„Išskirtinėmis savybėmis pasižymintį sunkvežimį glaudžiai bendradarbiaudami kūrė specialistai iš keleto skirtingų „Volvo Trucks" departamentų. Išskyrus jėgos agregatus, kurie yra svarbiausia „The Iron Knight" dalis, patį sunkvežimį specialiai šiam tikslui pagaminome savo rankomis, o tai, kad pasiekėme ne vieną, bet du rekordus, yra tiesiog fantastiška", - sakė Olofas Johanssonas, „Volvo Trucks" technikas.
„The Iron Knight" vairavo Boije Ovebrinkas, turintis daugiau kaip 30 metų patirtį automobilių ir sunkvežimių lenktynėse. Jis jau yra pagerinęs penkis pasaulio greičio rekordus, o 1994 m. laimėjo Europos sunkvežimių žiedinių lenktynių čempiono titulą.
„Volvo Trucks" sunkvežimį „The Iron Knight" galima apibūdinti vienu žodžiu - tobulybė. Jis gražus pažiūrėti, o nuspaudus akceleratorių iki dugno - tampa galingu žvėrimi. Tai trečiasis mano vairuotas rekordinis sunkvežimis, ir, manau - geriausias galimas „Wild Viking" bei „Mean Green" įpėdinis", - sakė Boije Ovebrinkas.
„The Iron Knight" - sunkvežimis, sukurtas rekordui pasiekti
- „The Iron Knight" sveria 4,5 tonos, jame sumontuotas 2400 AG bei 6000 Nm sukimo momentą išvystantis variklis. Jo galios ir svorio santykis yra didesnis nei 0,5 AG/kg.
- Ratų bazėje montuojamas variklis yra gerokai modifikuotas D13 agregatas su keturiais turbokompresoriais ir vandeniu aušinamais tarpiniais oro aušintuvais.
- Pavarų dėžė „I-Shift Dual Clutch" leidžia nenutrūkstamai perduoti sukimo momentą ratams net ir pavarų persijungimo metu. Išskyrus sustiprintą sankabą, sunkvežimyje „The Iron Knight" naudojama pavarų dėžė nesiskiria nuo serijiniu būdu gaminamuose „Volvo FH" sunkvežimiuose montuojamų pavarų dėžių.
- Siekiant sumažinti svorį atsisakyta daugelio nebūtinų elektronikos sistemų ir komponentų.
- Siekiant pagerinti važiavimo savybes, įdiegta specialiai sukurta programinė įranga.
- Patobulinta kabinos aerodinamika, o pati kabina pagaminta iš stiklo pluošto. Pro dideles šoniniuose aptakuose esančias oro angas tiekiamas oras variklio aušinimui.
- Siekiant rekordo, „The Iron Knight" išvystytė didžiausią momentinį 276 km/val. greitį.