Naudojant abiejose sunkvežimio pusėse sumontuotus radarus, fiksuojami į pavojingas zonas patenkantys kiti eismo dalyviai, pavyzdžiui, dviratininkai.
„Incidentas gali įvykti vos per akimirką. Atlikome išsamius tyrimus, kurių pagrindas – per dešimtmečius sukaupta informacija apie dažniausiai realiame eisme pasitaikančias situacijas. Naujoji sistema padeda vairuotojams išvengti galimų susidūrimų“, – sako „Volvo Trucks“ eismo ir produktų saugumo vadovė Anna Wrige Berling.
Kai eismo dalyvis patenka į akląją zoną, naujoji pagalbinė sistema įspėja apie tai vairuotoją uždegdama raudoną lemputę reikiamos pusės veidrodyje. Jei vairuotojas pradeda rodyti posūkio signalą ir planuoja keisti eismo juostą, lemputė ima mirksėti, taip pat pasigirsta apie gresiantį susidūrimą įspėjantis garsinis signalas. Laiku sureagavęs vairuotojas tuomet gali pristabdyti sunkvežimį ir, pavyzdžiui, praleisti dviratininką į priekį.
„Ilgalaikėje perspektyvoje „Volvo Trucks“ siekia sumažinti eismo įvykių skaičių iki nulio. Eismo saugumas – visos mūsų vykdomos veiklos pagrindas. Naujoji sistema yra geras pavyzdys to, kokiais būdais mes siekiame įgyvendinti savo tikslus“, – apibendrina A. W. Berling.
Nuo šių metų rugsėjo naujoji sistema kaip papildoma įranga bus diegiama viso pasaulio rinkose parduodamuose „Volvo FH“, FM ir FMX serijų sunkvežimiuose su dyzeliniais arba dujomis varomais varikliais. Ji taip pat bus pritaikyta ir elektra varomoms šių sunkiasvorių versijoms.
„Volvo“ modeliuose FL ir FE naujoji sistema bus diegiama nuo 2023 metų.