• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nepaisant gamintojų bandymų tuos pačius komponentus montuoti į įvairiausio dydžio, segmento automobilius, lengvųjų ir komercinių mašinų gamyba skiriasi kaip diena ir naktis. 
Pats automobilių gamybos principas yra labai panašus, tačiau kiekvienas komercinis automobilis būna skirtingas. Kiekvienas modelis turi skirtingo ilgio ratų bazę, kėbulo tipą, variklį, pavarų dėžę - galimų kombinacijų milijonas. Tad kaip su šia sunkia užduotimi susitvarko Hanoverio mieste esanti „Volkswagen“ komercinių automobilių gamykla?
Maždaug 520 tūkst. gyventojų turinčiame mieste esanti „Volkswagen“ gamykla yra viena seniausių. Neseniai 60 metų jubiliejų atšventusi gamykla yra gaminusi įvairiausius „Volkswagen“, tačiau šiuo metu pro šios gamyklos vartus kiekvieną dieną išrieda komerciniai automobiliai.
„Volkswagen T6“ : Pasižiūrėkime kaip vyksta šio automobilio gamyba
Pirmasis automobilis pro šios gamyklos vartus išriedėjo 1956 metų, kovo 8 dieną. Tuomet šioje gamykloje dirbo keli tūkstančiai darbuotojų, kurie kiekvieną dieną į bendro naudojimo kelius išleisdavo po maždaug 200 naujų „Volkswagen“ automobilių. Prabėgus keliems dešimtmečiams, Hanoveryje esančioje gamykloje dirba net 14 tūkst. įvairių specialybių darbuotojai.
Šiandien ši gamykla gamina kelis skirtingus „Volkswagen“ markės furgonus. Nuo konvejerio kiekvieną dieną nurieda „Multivan“, „Caravelle“ ir „Transporter“ automobiliai.
710 automobilių per dieną
Kiekviena „VAG“ koncernui priklausanti gamykla, privalo išlaikyti tam tikrą gamybos tempą, jog galėtų dirbti pelningai. Tačiau dėl efektyvaus gamyklos darbo yra atsakingi ne tik jos darbuotojai, bet ir visų „Volkswagen“ atstovybių darbuotojai, kurie privalo atsižvelgti į rinkos pokyčius ir prie jų prisitaikyti.
„Volkswagen T6“ : Pasižiūrėkime kaip vyksta šio automobilio gamyba
Pasak „Volkswagen“ kompanijos vadovų, komercinių automobilių gamyba per pastaruosius dvidešimt metų pasikeitė neatpažįstamai. Jeigu anksčiau pirkėjams užtekdavo keletos skirtingų versijų, tai dabartinė pirkėjų karta nori daugiau įvairovės. Jiems neužtenka dešimties kėbulo spalvų, jiems neužtenka trijų ratlankių dizaino. Jie nori, jog jų automobiliai būtų unikalūs. Vis dėlto, tokių pirkėjų, kol kas, yra mažuma. Didžiąją daugumą pirkėjų sudaro įmonės, kurioms reikia patikimo, tvirto ir ištvermingo darbinio arklio.
Hanoveryje yra dvi automobilių konvejerių linijos. Pirmoje linijoje gaminami komercinėms reikmėms skirti modeliai, o antroje linijoje gaminami keleiviniai „Caravelle“ ir „Multivan“ modeliai. Gamykla dirba trimis pamainomis. Aštuonių valandų darbo diena suskirstyta į tris etapus, per kuriuos darbuotojai gali pailsėti, pavalgyti, atsigerti kavos ar pasišnekučiuoti su kolegomis.
„Volkswagen T6“ : Pasižiūrėkime kaip vyksta šio automobilio gamyba
Naujo modelio pasiruošimui - du metai
Naujo automobilio kūrimo procesas yra labai ilgas, sunkus ir reikalaujantis daugybės pasiruošimo. Kol inžinieriai ir dizaineriai pluša prie visiškai naujų modelių kūrimo, gamyklos vadovai dirba kartu su inžinieriais.
Gamyklos vadovai norėdami sklandžiai pradėti naujo modelio gamybą, privalo atnaujinti gamybos stakles, sukurti naują programinę įrangą robotams ir gamykloje dirbančius darbuotojus apmokyti kaip viena ar kita nauja detalė turi būti sumontuojama į naują modelį.
„Volkswagen“ kompanija naujų modelių gamybai ruošiasi maždaug dvejus metus. Tiek laiko užtrunka darbuotojų apmokymai, naujos konvejerio linijos paleidimas.

GALERIJA


Nepaisant gamintojų bandymų tuos pačius komponentus montuoti į įvairiausio dydžio, segmento automobilius, lengvųjų ir komercinių mašinų gamyba skiriasi kaip diena ir naktis. 
Pats automobilių gamybos principas yra labai panašus, tačiau kiekvienas komercinis automobilis būna skirtingas. Kiekvienas modelis turi skirtingo ilgio ratų bazę, kėbulo tipą, variklį, pavarų dėžę - galimų kombinacijų milijonas. Tad kaip su šia sunkia užduotimi susitvarko Hanoverio mieste esanti „Volkswagen“ komercinių automobilių gamykla?
Maždaug 520 tūkst. gyventojų turinčiame mieste esanti „Volkswagen“ gamykla yra viena seniausių. Neseniai 60 metų jubiliejų atšventusi gamykla yra gaminusi įvairiausius „Volkswagen“, tačiau šiuo metu pro šios gamyklos vartus kiekvieną dieną išrieda komerciniai automobiliai.
„Volkswagen T6“ : Pasižiūrėkime kaip vyksta šio automobilio gamyba
Pirmasis automobilis pro šios gamyklos vartus išriedėjo 1956 metų, kovo 8 dieną. Tuomet šioje gamykloje dirbo keli tūkstančiai darbuotojų, kurie kiekvieną dieną į bendro naudojimo kelius išleisdavo po maždaug 200 naujų „Volkswagen“ automobilių. Prabėgus keliems dešimtmečiams, Hanoveryje esančioje gamykloje dirba net 14 tūkst. įvairių specialybių darbuotojai.
Šiandien ši gamykla gamina kelis skirtingus „Volkswagen“ markės furgonus. Nuo konvejerio kiekvieną dieną nurieda „Multivan“, „Caravelle“ ir „Transporter“ automobiliai.
710 automobilių per dieną
Kiekviena „VAG“ koncernui priklausanti gamykla, privalo išlaikyti tam tikrą gamybos tempą, jog galėtų dirbti pelningai. Tačiau dėl efektyvaus gamyklos darbo yra atsakingi ne tik jos darbuotojai, bet ir visų „Volkswagen“ atstovybių darbuotojai, kurie privalo atsižvelgti į rinkos pokyčius ir prie jų prisitaikyti.
„Volkswagen T6“ : Pasižiūrėkime kaip vyksta šio automobilio gamyba
Pasak „Volkswagen“ kompanijos vadovų, komercinių automobilių gamyba per pastaruosius dvidešimt metų pasikeitė neatpažįstamai. Jeigu anksčiau pirkėjams užtekdavo keletos skirtingų versijų, tai dabartinė pirkėjų karta nori daugiau įvairovės. Jiems neužtenka dešimties kėbulo spalvų, jiems neužtenka trijų ratlankių dizaino. Jie nori, jog jų automobiliai būtų unikalūs. Vis dėlto, tokių pirkėjų, kol kas, yra mažuma. Didžiąją daugumą pirkėjų sudaro įmonės, kurioms reikia patikimo, tvirto ir ištvermingo darbinio arklio.
Hanoveryje yra dvi automobilių konvejerių linijos. Pirmoje linijoje gaminami komercinėms reikmėms skirti modeliai, o antroje linijoje gaminami keleiviniai „Caravelle“ ir „Multivan“ modeliai. Gamykla dirba trimis pamainomis. Aštuonių valandų darbo diena suskirstyta į tris etapus, per kuriuos darbuotojai gali pailsėti, pavalgyti, atsigerti kavos ar pasišnekučiuoti su kolegomis.
„Volkswagen T6“ : Pasižiūrėkime kaip vyksta šio automobilio gamyba
Naujo modelio pasiruošimui - du metai
Naujo automobilio kūrimo procesas yra labai ilgas, sunkus ir reikalaujantis daugybės pasiruošimo. Kol inžinieriai ir dizaineriai pluša prie visiškai naujų modelių kūrimo, gamyklos vadovai dirba kartu su inžinieriais.
Gamyklos vadovai norėdami sklandžiai pradėti naujo modelio gamybą, privalo atnaujinti gamybos stakles, sukurti naują programinę įrangą robotams ir gamykloje dirbančius darbuotojus apmokyti kaip viena ar kita nauja detalė turi būti sumontuojama į naują modelį.
„Volkswagen“ kompanija naujų modelių gamybai ruošiasi maždaug dvejus metus. Tiek laiko užtrunka darbuotojų apmokymai, naujos konvejerio linijos paleidimas.

GALERIJA


REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų