Kol būrys iškiliausių protų „Volkswagen“ būstinėje dėlioja ateities planų mozaiką, kitas inžinierių būrelis sukūrė elektrifikuojančią ir intriguojančią koncepciją – „ID.X Performance“. Netrukus visuose „Volkswagen“ salonuose pasirodysiančio „ID.7“ sedano pagrindu sukurtas modelis yra tarsi tiesioginė užuomina į tai, ko galime tikėtis horizonte matomoje ateityje.
Kaip ir galėjote suprasti, koncepcijos varde panaudotas žodis „Performance“ sako, jog tai – dinamiška, greita „ID.7“ sedano versija, kurią, tikėtina, „Volkswagen“ ateityje pakrikštys „GTX“ emblema.
Įprastai, tokio pobūdžio projektuose inžinieriai mini tuziną skirtingų patobulinimų, kurie, dažniausiai, nepatenka į serijinę gamybą, tačiau šio projekto autoriai sako, jog didžiausias dėmesys buvo sutelktas norint juntamai pakeisti automobilio valdymą, akceleraciją ir kitas savybes, kurių bendra visuma sukurtų radikalią transformaciją.
Taigi, automobilio išorėje matyti naujos kėbulo apdailos – iš anglies pluošto pagamintas priekinis spliteris ir galinis difuzorius. Projekto autoriai taip pat sumontavo ypatingai standžias spyruokles, kurios padėjo 60 mm sužeminti kėbulo prošvaisą.
Pagirtiną riedėjimo pasipriešinimą siūliusios padangos buvo pakeistos į kibias, geresnį sukibimą su keliu siūlančias alternatyvas. Deja, inžinieriai nepanoro sumontuoti didesnio skersmens ratlankių, kurie, teoriškai, galėtų efektyviau susitvarkyti su vairuotojo poreikiais važiuoti greitai.
Galingų stabdžių čia tikrai trūksta, mat „ID.X Performance“ koncepcijoje slypi du elektros varikliai, kurių bendra galia siekia 558 arklio galias. Labai norėtųsi ties šiuo momentu pateikti bent keletą intriguojančių techninių charakteristikų, tačiau „Volkswagen“ šiuos duomenis slepia ir tik sako, jog „ID.X Performance“ demonstruoja išskirtinį atletiškumą.