Jeigu tokie modeliai kaip: „Volkswagen Passat W8“ ar „Bugatti Veyron“ yra liaupsinami dėl labai konkrečių priežasčių, tai 1995-aisiais pasirodžiusi „Volkswagen Polo“ hečbeko versija daugeliui gali pasirodyti kaip netikėtas nesusipratimas.
Eilinis pilietis pažvelgęs į 1995-aisiais debiutavusią „Polo Harlekin“ versiją pasakytų – „Ar mašinos savininkui trūksta pinigų persidažyti kėbulo dalis?“
Visgi, tokią reakciją iššaukia „Volkswagen“ sprendimas skirtingas kėbulo dalis nudažyti raudona, geltona, žalia ir mėlyna spalvomis, tačiau ištikimiausi „Volkswagen“ gerbėjai žinos, jog būtent toks ir buvo šios bendrovės sumanymas.
Spalvinga „Volkswagen Polo Harlekin“ iš pradžių turėjo pasitarnauti kaip puikus marketingo įrankis, tačiau europiečių susidomėjimas šia versija buvo pernelyg didelis, jog „Volkswagen“ ignoruotų jį ir nesiryžtų patenkinti susidariusios paklausos.
Praėjus dvidešimt šešeriems metams nuo „Volkswagen Polo Harlekin“ debiuto, vokiškos markės atstovai Olandijoje panoro visiems priminti, jog eilinis hečbekas gali būti ne tik pilkas ar juodas.
Sekdami originalaus modelio pavyzdžiu jie standartinio „Polo“ kėbulo dalis nudažė geltona, raudona, žalia ir mėlyna spalvomis.
Moderni interpretacija visu gražumu.