Pasak leidinio, kuris remiasi iš „Bosch“ gautais dokumentais, programinė įranga turėjo būti naudojama tik „vidiniams gamykliniams testams“, bet ne „normaliai eksploatacijai“.
Informacija „patikima“
„Bosch“ atstovas, paklaustas apie „Volkswagen“ koncerno reakciją į šį perspėjimą, atsisakė komentuoti prisidengdamas „patikimu verslo bendradarbiavimu“, praneša „tvn24“.
„Bild“ nurodo, kad „Volkswagen“, nepaisant perspėjimo, ėmė diegti įrangą į serijinės gamybos automobilius su dyzeliniais varikliais. Dėka jo automobiliai kasmet be problemų praeidavo techninę patikrą, bet kasdien į atmosferą išleisdavo daug kartų didesnį kenksmingų dalelių kiekį nei yra leidžiama.
JAV valdžia šią apgaulę išaiškino praėjusį penktadienį ir paskelbė, kad „Volkswagen“ turės atsakyti prieš Aplinkos Apsaugos Agentūrą, manipuliavus taršos rodiklių duomenimis. Dėl to koncernui gali būti skirtos didžiulės finansinės sankcijos.
Antradienį koncernas pripažino, kad įrenginiai iš tikrųjų buvo įdiegti jo automobiliuose ir už JAV ribų. Tai gali paliesti apie 11 mln. automobilių visame pasaulyje (tame tarpe ir Lietuvoje).
Nauja valdžia
Dabar bendrovei ėmė vadovauti „Volkswagen-Porsche“ bendrovės vadovas Matthiasas Muelleris. Ankstesnis vadovas Martinas Winterkornas atsistatydino pabrėždamas, kad prisiima visą atsakomybę dėl netikslumų. Tačiau jis gynėsi, kad sau priekaištų neturi.
Europos Komisija sutelkė visas Europos Sąjungos valstybes, kad šios atliktų vidinius patikrinimus, kurie padėtų nustatyti problemos mastą.
Šiuo metu „Volkswagen“ visame pasaulyje turi įsteigusi šimtus įmonių.