Vienas svarbiausių ir ryškiausių „Volkswagen Group“ siekių – priversti „Seat“ tapti aukštesnės klasės automobilių gamintoju. Trumpai tariant – sukurti tiesioginį konkurentą „Alfa Romeo“ markei.
Tai reiškia, jog „Seat“ automobilių kainos gerokai išaugtų ir, galbūt, netgi prilygtų „Alfa Romeo“, bet tuomet atsiranda dar viena problema – „Audi“, kuri taip pat žaidžia aukštesnės klasės automobilių lygoje.
Tuo tarpu „Škoda“ turės sutelkti dėmesį į gerokai pigesnių automobilių gamintojus: „Hyundai“, „Kia“ bei „Dacia“.
„Seat galėtų kurti automobilius, kurie kelti žymiai daugiau emocijų. Tokius, kurie dabar dėvi „Cupra“ markės simboliką. Tuo tarpu „Škoda“ galėtų puikiai tarnauti pirkėjams, kurie pirkdami automobilio ieško maksimalaus funkcionalumo“, – naujais koncerno planais dalinasi „Volkswagen Group“ produktų vystymo vadovas Michaelis Jostas.
Netolimoje ateityje „Škoda“ automobiliai nebebus komplektuojami su „Alcantara“ medžiaga padengtomis sėdynėmis ir kitais privalumais. Tai taip pat reiškia, jog „Škoda“ automobilių kainodaroje laukia rimti pasikeitimai.
Bendrovės atstovo teigimu, „Škoda“ nuo šiol skirs didesnį dėmesį Rytų Europos regionui, kuriame pastaruoju metu dominuoja „Hyundai“, „Kia“ ir „Dacia“.
„Volkswagen“ markės taip pat laukia tam tikri pokyčiai. Tik greičiausiai ne tokie drastiški. Bendrovės atstovas patikino, jog „Volkswagen“ modelių gamoje matysime tik tokius automobilius, kurie nebūtų identiški „Seat“ ar „Škoda“ markės modelių gamoje esančiam analogui. Taip pat yra didžiulė tikimybė, jog „Volkswagen“ sieks susikoncentruoti į automobilius, kurie būtų varomi tik elektros energija.