Už automobilio vairo sėdęs Andreas turės įveikti 29 kilometrų ilgio trasą, kurioje yra net 27 posūkiai, tad viską lems ne tik automobilio sugebėjimas įsibėgėti, bet ir jo elgesys posūkiuose.
Kad ir kaip tai nuskambės keistai, tačiau „Volkswagen“ viešųjų ryšių skyrius mėgsta dažniau eksperimentuoti negu „Volkswagen“ automobilių dizaino departamentas. Šį kartą „Volkswagen“ komunikacijos skyriuje gimė neįprasta idėja - lenktynės tarp automobilio ir slidininko.
Aukščiausios pavaros eksperimentus primenančios lenktynės nusikėlė į Norvegiją, kurioje susigrumti turėjo „Volkswagen WRC“ komandos narys Andreas Mikkelsenas ir vienas geriausių pasaulio slidininkų Akselas Lundas Svindalas.
Kad ir kaip tai nuskambės keistai, tačiau „Volkswagen“ viešųjų ryšių skyrius mėgsta dažniau eksperimentuoti negu „Volkswagen“ automobilių dizaino departamentas. Šį kartą „Volkswagen“ komunikacijos skyriuje gimė neįprasta idėja - lenktynės tarp automobilio ir slidininko.
Aukščiausios pavaros eksperimentus primenančios lenktynės nusikėlė į Norvegiją, kurioje susigrumti turėjo „Volkswagen WRC“ komandos narys Andreas Mikkelsenas ir vienas geriausių pasaulio slidininkų Akselas Lundas Svindalas.

