Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Vokiškų automobilių gamintoja „Volkswage“ paskelbė naujos kartos „GTI“, „GTD“ ir „Bluemotion“ modelių kainas. Visas tris modifikacijas jau dabar galima užsisakyti prekybos salonuose.
Pradėkime nuo pigiausio ir pačio ekonomiškiausio modelio „Golf“ šeimoje. „Bluemotion“ ženkliuką dėvintis modelis turės dyzelinį variklį, kuris išvystys 110 arklio galių ir 250 NM sukimo momentą. Pasak kompanijos, naujasis 1,6 litro motoras sunaudos tik 3,2 litro degalų šimtui kilometrų.
Kompanija teigia,jog už tokį ekonomišką automobilį paprašys 75,616 litų.
Antrasis modelis pagal ekonomiškumo skalę yra „Golf GTD“. Galingą dviejų litrų darbinio tūrio dyzelinį variklį turintis modelis pirkėjams pasiūlys vieną geriausių ekonomiškumo ir galios santykių. 2 litrų dyzelinis variklis išvystys 184 arklio galias, 380 NM sukimo momentą, pasieks 230 km/h maksimalų greitį, ir suvartos vos 4,2 litro šimtui kilometrų.
Lietuvoje šio modelio kaina prasideda nuo 94,351 lito.
Automobilis, kuris turėtų sudominti ne vieną automobilių entuziastą. Juk penktos ir šeštos kartos modeliai buvo pakankamai populiarūs mūsų šalyje.
Septintoji „GTI“ interpretacija bus komplektuojama su dviejų litrų benzininiu motoru, kuris išvystys 220 arba 230 arklio galių, priklausomai nuo versijos. Lietuvoje modelis su 220 arklio galių versija kainuoja nuo 90,650 litų. Taip, teisingai. Naujasis „GTI“ kainuoja pigiau negu sportišką „GTD“ versija su dyzeliniu agregatu.
Bazinis „GTI" su 220 arklio galių motoru iki 100 km/h įsibėgės per 6,5 sekundės bei pasieks maksimalų 246 km/h greitį. Vidutinės kuro sąnaudos bus vos 6 litrai šimtui kilometrų
Vokiškų automobilių gamintoja „Volkswage“ paskelbė naujos kartos „GTI“, „GTD“ ir „Bluemotion“ modelių kainas. Visas tris modifikacijas jau dabar galima užsisakyti prekybos salonuose.
Pradėkime nuo pigiausio ir pačio ekonomiškiausio modelio „Golf“ šeimoje. „Bluemotion“ ženkliuką dėvintis modelis turės dyzelinį variklį, kuris išvystys 110 arklio galių ir 250 NM sukimo momentą. Pasak kompanijos, naujasis 1,6 litro motoras sunaudos tik 3,2 litro degalų šimtui kilometrų.
Kompanija teigia,jog už tokį ekonomišką automobilį paprašys 75,616 litų.
Antrasis modelis pagal ekonomiškumo skalę yra „Golf GTD“. Galingą dviejų litrų darbinio tūrio dyzelinį variklį turintis modelis pirkėjams pasiūlys vieną geriausių ekonomiškumo ir galios santykių. 2 litrų dyzelinis variklis išvystys 184 arklio galias, 380 NM sukimo momentą, pasieks 230 km/h maksimalų greitį, ir suvartos vos 4,2 litro šimtui kilometrų.
Lietuvoje šio modelio kaina prasideda nuo 94,351 lito.
Automobilis, kuris turėtų sudominti ne vieną automobilių entuziastą. Juk penktos ir šeštos kartos modeliai buvo pakankamai populiarūs mūsų šalyje.
Septintoji „GTI“ interpretacija bus komplektuojama su dviejų litrų benzininiu motoru, kuris išvystys 220 arba 230 arklio galių, priklausomai nuo versijos. Lietuvoje modelis su 220 arklio galių versija kainuoja nuo 90,650 litų. Taip, teisingai. Naujasis „GTI“ kainuoja pigiau negu sportišką „GTD“ versija su dyzeliniu agregatu.
Bazinis „GTI" su 220 arklio galių motoru iki 100 km/h įsibėgės per 6,5 sekundės bei pasieks maksimalų 246 km/h greitį. Vidutinės kuro sąnaudos bus vos 6 litrai šimtui kilometrų