Panašu, kad „Volkswagen“ nusprendė iš supertaupaus hibridinio automobilio „XL1“ padaryti sportišką bolidą, kuris savyje suderintų „Porsche 911“ dinamines savybes ir itin mažą apetitą kurui. Tai nėra oficiali informacija, tačiau Jungtinių Amerikos Valstijų leidinys „Automobile“ teigia, kad informaciją apie tai gavo iš žmonių, kurie dirba prie šio projekto.
Sportiška automobilio versija, tikėtina, gaus pavadinimą „XR1“. Šio taupaus sportininko kūrėjai atsisakys hibridinės jėgainės. Tai visai logiška – išmetus vien elektros akumuliatorių bloką galima sutaupyti 105 kilogramus. Taip pat atsisakys itin brangių magnio lydinių ir karbono. Juos vokiečiai sportiškoje automobilio versijoje pakeis aliuminiu ir plienu.Tačiau inžinieriai tikisi, kad net ir tokiu atveju automobilio masė bus stebėtinai maža.
„Automobile“ pašnekovai teigė, kad pasikeis priekinės ir galinės automobilio dalies dizainas, neliks uždengtų galinių ratų, padidės tarpvėžė, o į viršų atveriamos durys išliks. Pasak amerikiečių šaltinių, ultimatyvus „XR1“ nebus toks aptakus, tačiau tai nelaikoma dideliu praradimu.
Labai panašu, kad „XR1“ bus aprūpintas iš naujausio „Golf GTI“ pasiskolintu turbininiu 220 AG keturių cilindrų varikliu. Manoma, kad iki 100 kilometrų per valandą greičio „XR1“ spurtuos per 4,5 sekundės. Vidutinės kuro sąnaudos turėtų būti apie 3,3 litro benzino šimtui kilometrų. Užsimenama, kad maksimalų 300 kilometrų per valandą greitį pasieksiantis automobilis turėtų kainuoti apie 50 tūkst. dolerių.