Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Volfsburge dviguba šventė. Nuo konvejerio nuriedėjo trisdešimtmilijoninis „Volkswagen Golf“. Jubiliejinis modelis buvo aprūpintas taupiu dyzeliniu agregatu, kuris pasak gamintojo suvartoja vos 3,2 litro degalų šimtui kilometrų.
Šio neeilinio modelio pasirodymas sutapo su „Volkswagen AG“ vadovui, prof. dr. Martinui Vinterkornui įteiktomis VII–osios kartos „VW Golf“„Metų automobilio 2013“ regalijomis. Atsiimdamas garbingą apdovanojimą, prof. dr. M.Vinterkornas pažymėjo, jog pastarųjų dešimtmečių „VW Golf“ raida tampriai susijusi su visos automobilizacijos pažanga, pradedant savo laiku tobuliausia pirmosios kartos „VW Golf“ priekinių ratų pavara, dyzelinių „TDI“ variklių debiutu trečiosios kartos „VW Golf“, ECS elektrinio stabilumo paketo ir DSG transmisijos įdiegimu ketvirtosios kartos „Golf“ ir baigiant saugiausios naujovės – pakartotinio smūgio apsaugos stabdžio įdiegimu paskutinės, jau septintosios kartos „VW Golf“. Tad kur gi glūdi legendinio „VW Golf“ sėkmės paslaptys.
Volfsburge dviguba šventė. Nuo konvejerio nuriedėjo trisdešimtmilijoninis „Volkswagen Golf“. Jubiliejinis modelis buvo aprūpintas taupiu dyzeliniu agregatu, kuris pasak gamintojo suvartoja vos 3,2 litro degalų šimtui kilometrų.
Šio neeilinio modelio pasirodymas sutapo su „Volkswagen AG“ vadovui, prof. dr. Martinui Vinterkornui įteiktomis VII–osios kartos „VW Golf“„Metų automobilio 2013“ regalijomis. Atsiimdamas garbingą apdovanojimą, prof. dr. M.Vinterkornas pažymėjo, jog pastarųjų dešimtmečių „VW Golf“ raida tampriai susijusi su visos automobilizacijos pažanga, pradedant savo laiku tobuliausia pirmosios kartos „VW Golf“ priekinių ratų pavara, dyzelinių „TDI“ variklių debiutu trečiosios kartos „VW Golf“, ECS elektrinio stabilumo paketo ir DSG transmisijos įdiegimu ketvirtosios kartos „Golf“ ir baigiant saugiausios naujovės – pakartotinio smūgio apsaugos stabdžio įdiegimu paskutinės, jau septintosios kartos „VW Golf“. Tad kur gi glūdi legendinio „VW Golf“ sėkmės paslaptys.