Kaip ir „Seat Leon Cupra“ ar „Golf GTI“, taip ir naujoji „Golf GTI Clubsport“ versija komplektuojama su 2.0 litrų, 4 cilindrų turbo-benzininiu motoru, kuris iki 100 km/val. įsibėgėja per maždaug 6 sekundes ir pasiekia 250 km/val. maksimalų greitį. Pastarasis yra ribojamas elektronikos.
Nuo koncepcinio automobilio beveik niekuo nesiskiriantis „Golf GTI Clubsport“ išsiskirs agresyvesnės išvaizdos priekiniu ir galiniu buferiu, naujo dizaino slenksčiais, specialiai šiam modeliui sukurtais 18 colių ratlankiais ir galinę automobilio dalį prie kelio spaudžiančiu spoileriu.
Naujos „Golf GTI“ versijos interjere naujienų nėra labai daug. Kiekvienas „Golf GTI Clubsport“ modelis bus komplektuojamas su geresnį šoninį prilaikymą turinčiomis sportinėmis sėdynėmis, „Alcantara“ medžiaga padengtu vairu ir kaip iš gausybės rago pasipylusiais „GTI“ emblemomis.
Deja, bet „Volkswagen“ neatskleidė naujojo modelio kainos, tačiau jis neturėtų būti brangesnis už „Golf R“, kuris turi 10 arklio galių galingesnę jėgainę ir keturių varančiųjų ratų pavarą.
Visgi, ar žinote kodėl visi automanai dabar turėtų įsigyti būtent šią versiją? Nes atsukus kranelį, išjungus „overboost“ funkciją, keturių cilindrų variklis be didelio vargo išspaustų 300 arklio galių ir tada priverstų sunerimti ne tik „Honda Civic Type R“ ar „Renault Megane RS“ savininkus.