Prieš 27 metus kilusi mintis sukurti prabangiausią „Golf“ versiją sulaukė didžiulio „Volkswagen“ vadovybės palaikymo. Inžinieriai gavę palaiminimą iš aukščiau, per rekordiškai trumpą laiko tarpą sukonstravo pirmąjį prašmatnios „Golf“ versijos prototipą. Kaip jiems pavyko tai padaryti? Vokiškos markės specialistai į „Golf“ sukrovė visus įmanomus žaisliukus, kuriuos tuomet „Volkswagen“ siūlė savo pirkėjams. Šildomos sėdynės, ABS, vairo stiprintuvas - tai tik keletas iš daugybės automobilyje buvusių privalumų.
„Volkswagen“ kurdama naują versiją galėjo apsiriboti kukliu 1.6 litro benzininiu varikliu, kuris būtų padėjęs hečbekui judėti į priekį ir atgal. Tačiau kukli jėgainė „Volkswagen“ inžinieriams netiko. Po variklio gaubtu jie sumontavo 210 arklio galių ir 252 Nm sukimo momentą išvystantį keturių cilindrų agregatą, leidusį „Golf“ iki 100 km/val. įsibėgėti per 7.1 sekundės ir pasiekti 227 km/val. maksimalų greitį. Tačiau tai dar ne viskas.
Sumontavę galingą benzininį variklį, projekto komanda buvo įsitikinusi, jog priekiniai varantieji ratai su didžiule variklio galia nesusitvarkys. Ir jie buvo teisūs. Posūkiuose pirmieji prototipai kentėdavo nuo nepadoraus nepasukamumo. Išspręsti šią problemą padėjo ne riboto praslydimo diferencialas ar išmanūs sprendimai priekinėje pakaboje - tikrai ne. Vokiečiai tiesiog sumontavo keturių varančiųjų ratų pavarą, pakeitė spyruokles bei amortizatorius.
Prekyboje prabangioji „Golf“ versija pasirodė 1989 metų vasarą ir kainavo 68 500 Vokietijos markių arba maždaug 35 tūkst. eurų. Jeigu „Golf G60 Limited“ kainą lygintume su šiuo metu gaminamais „Volkswagen“ modeliais, 35 tūkst. eurų suma pasirodytų nedidelė. Tačiau 1989 metais naujoji „Golf“ versija kainavo du kartus daugiau nei standartinis „Golf GTI“.
„Volkswagen“ iš viso pagamino tik 71 „Golf G60 Limited“ vienetų.