Projekto tikslas buvo pakankamai aiškus - naujutėlį „Caddy“ automobilį aprūpinti sportiškojo „Volkswagen Golf R“ kėbulo detalėmis. Kaip bebūtų keista, tačiau priekinis buferis, sparnai, slenksčiai ir variklio dangtis „Volkswagen“ darbiniam arkliui tiko idealiai. Žinoma, teko atlikti keletą korekcijų, bet didelių pakeitimų kėbulo detalėms daryti nereikėjo.
Projekto autorių planuose buvo ir variklio pakeitimas iš dyzelinio į benzininį, kuris „Golf R“ modelyje išvysto 300 arklio galių, tačiau tuomet būtų reikėjo pakeisti ne tik priekinę, bet ir galinę automobilio ašis, milžinišką kiekį pakabos komponentų, praplatinti transmisijos tunelį ir atlikti dar daugybę darbų, kurie galutinę projekto kainą išpūstų kelis kartus.
Po variklio dangčiu likęs dyzelinis motoras gavo naują variklio valdymo programą, kuri „TDI“ raidėmis paženklinto agregato efektyvumą padidino 19%. Variklių skyriuje taip pat atsirado iš anglies pluošto pagaminto oro filtro dėžę, kuri yra atsparesnė karščiui.
Prie galutinio vaizdo prisidėjo daugelio automanų geidžiami „BBS“ ratlankiai, didesni stabdžių diskai su „Golf R“ stabdžių suportais bei nauja išmetimo sistema.
Tai nėra vienintelis kablukų mėgėjų projektas. Britai savo dirbtuvėse stilingais aksesuarais papuošė ne vieną, bet keletą „Caddy“ modelių, kurie taip pat gavo „Golf“ priekinius žibintus ir kitas kėbulo detales.