Oficialus trečios kartos „Beetle“ kabrioleto debiutas numatytas lapkričio mėnesio pabaigoje rengiamoje Los Andželo automobilių parodoje, tačiau „Volkswagen“ nusprendė šiek tiek užbėgti įvykiams už akių ir pateikė pirmąsias naujojo modelio nuotraukas ir trumpą charakteristiką.
Stogas sulankstomas automatiškai nepriklausomai nuo įrangos lygio, o pati procedūra tiek jį pakeliant, tiek ir nuleidžiant tetruks maždaug dešimt sekundžių po mygtuko paspaudimo. Lankstyti stogą galima bus važiuojant ne didesniu nei 48 km/h greičiu.
„Volkswagen Beetle“ kabrioletas (nuotr. Gamintojo)
Kaip ir galima tikėtis, perdarydami kupė į kabrioletą „Volkswagen“ konstruktoriai sustiprino priekinius statramsčius ir sukūrė automatinę atramų sistemą virtimo atvejui. Ją sudaro du specialūs rėmai, sumontuoti už galinės sėdynės. Įdomu, kad pastaroji taip pat yra sulankstoma.
Klientai europiečiai naująjį modelį galės rinktis su vienu iš solidžios gamos variklių. Pigiausiose bazinėse komplektacijose bus montuojamas 1,2 litro TSI benzininis motoras, išvystantis 104 AG, taip pat ir ekologiškesnė jo versija su „BlueMotion“ ženkliuku.
„Volkswagen Beetle“ kabrioletas (nuotr. Gamintojo)
Benzininių variklių pasiūlą taip pat sudarys 1,4 litro TSI agregatas, kurio galia siekia 158 AG ir galingiausias gamoje 2,0 litrų TSI motoras, išvystantis 197 AG. Taip pat bus siūlomi du dyzeliniai varikliai – 1,6 litro TDI (103 AG) ir didesnio darbo tūrio 2,0 litrų TDI (138 AG).
Įdomu tai, kad amerikiečiams skirti „Beetle“ gaus ne visus minėtus motorus. Apskritai, pigiausias modelis regione bus komplektuojamas su 2,5 litro benzininiu varikliu, kurio maksimali galia siekia 170 AG, o sukimo momentas – 240 Nm. Gamoje taip pat bus 2,0 litrų, 140 AG galios TDI dyzelinis ir to paties darbo tūrio 200 AG galios benzininis TSI motorai.
„Volkswagen Beetle“ kabrioletas (nuotr. Gamintojo)
Kabrioletas paveldės hečbeko pakabą su diaugiasvirte konstrukcija priekyje ir torsiono svirtimis gale. Kiek įmantresnės bus versijos su 2,0 litrų TSI varikliai – šių modelių galinė pakaba bus su dvigubomis svirtimis. Kiek mums teko bandyti hečbeką, susidarė įspūdis, kad kadaise buvęs itin paprastas ir pigus „Beetle“ tapo kiek per didelis, per prabangus ir brangus. Galbūt stogo praradimas pateisins nors dalį snobizmo.