• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kaip ir kiekvienais metais, Vokietijos automobilių klubas „ADAC“ paskelbia kruopštaus tyrimo rezultatus, kurie visiems vairuotojams leistų susidaryti nuomonę apie tam tikrų automobilių patikimumą.

Skirtingai nuo „TÜV“ atliekamų tyrimų, kuriame duomenys apie automobilių patikimumą gaunami atliekant techninę apžiūrą, Vokietijos automobilių klubas tyrimui naudingą informaciją gauna remiantis automobilių savininkų apsilankymų servisuose rezultatais.
2020-ųjų tyrimo autoriai turėjo išanalizuoti net 3,756,226 automobilių gedimo atvejus. Vokietijos automobilių klubo atstovų teigimu – tai rekordinis kiekis duomenų, kuris kaip reikiant pakoregavo patikimų ir nepatikimų automobilių sąrašą.
Daugiausiai problemų apynaujuose automobiliuose kelia išsikrovęs akumuliatorius. Būtent jis sukelia grandininę reakciją, kuri įtakoja įvairių sistemų veikimą. Tyrimo autoriai teigia, jog 41,8 procento gedimų yra susiję su akumuliatoriumi.
17,4 automobilių turėjo variklio gedimų, 10,6 procento automobilių kentė nuo elektronikos gedimų.
Apskritai, Vokietijos automobilių klubo nariai teigia, jog labiausiai gendančių komponentų sąrašas atrodo štai taip: generatorius, aušinimo sistema, kuro įpurškimo sistema, davikliai, kietųjų dalelių filtrai, klimato kontrolė.
Miniatiūrinių automobilių klasė
Akivaizdus nugalėtojas mažų automobilių klasėje buvo „Toyota Aygo“. Modeliai, kurie buvo gaminami nuo 2010 iki 2017 metų, o tai reiškia, jog tyrime pirmąją vietą savo klasėje užėmė dviejų skirtingų kartų modeliai, kurie, beje, yra giminingi „Citroen C1“ ir „Peugeot 108“ automobiliams.





























































































































































































Metinės ridos vidurkis
Užfiksuotų gedimų vidurkis 1000 automobilių
2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017
Chevrolet Spark 11 tūkst. 27,2 18,7 9,8
Fiat 500 10 tūkst. 27,2 27 25,9 23,4 26,8 29,5 17,1 7,1
Fiat Panda 10 tūkst. 16,2 39,6 30,1 30,1 10 3,8
Ford Ka 8 tūkst. 23,8 22 20,5 12,1 7,1 6,9
Hyundai i10 10 tūkst. 7,1 7,1 4,7 6,9 19,3 10 6,8 4,9
Opel ADAM 11 tūkst. 17,2 14 11,7 7,2 4,4
Renault Twingo 9 tūkst. 21,4 19,9 15,8 12,1 19,9 18,6 10,3 5,9
SEAT Mii 11 tūkst. 20,8 17,7 16,2 9,5 5,1 3,1
Skoda Citigo 12 tūkst. 23,7 17,6 14,8 10,9 6,2 4,1
smart forfour 10 tūkst. 30,1 31,3 9,8
smart fortwo 8 tūkst. 26,3 18,4 20,1 15,7 17,1 32,8 25,4 7,5
Toyota Aygo 10 8,7 5,5 3,8 3,1 4,5 5,5 3,2 2,5
VW Fox 10 22
VW up! 12 17,5 16,3 15,9 12 6,1 3

Kaip ir kiekvienais metais, Vokietijos automobilių klubas „ADAC“ paskelbia kruopštaus tyrimo rezultatus, kurie visiems vairuotojams leistų susidaryti nuomonę apie tam tikrų automobilių patikimumą.

Skirtingai nuo „TÜV“ atliekamų tyrimų, kuriame duomenys apie automobilių patikimumą gaunami atliekant techninę apžiūrą, Vokietijos automobilių klubas tyrimui naudingą informaciją gauna remiantis automobilių savininkų apsilankymų servisuose rezultatais.
2020-ųjų tyrimo autoriai turėjo išanalizuoti net 3,756,226 automobilių gedimo atvejus. Vokietijos automobilių klubo atstovų teigimu – tai rekordinis kiekis duomenų, kuris kaip reikiant pakoregavo patikimų ir nepatikimų automobilių sąrašą.
Daugiausiai problemų apynaujuose automobiliuose kelia išsikrovęs akumuliatorius. Būtent jis sukelia grandininę reakciją, kuri įtakoja įvairių sistemų veikimą. Tyrimo autoriai teigia, jog 41,8 procento gedimų yra susiję su akumuliatoriumi.
17,4 automobilių turėjo variklio gedimų, 10,6 procento automobilių kentė nuo elektronikos gedimų.
Apskritai, Vokietijos automobilių klubo nariai teigia, jog labiausiai gendančių komponentų sąrašas atrodo štai taip: generatorius, aušinimo sistema, kuro įpurškimo sistema, davikliai, kietųjų dalelių filtrai, klimato kontrolė.
Miniatiūrinių automobilių klasė
Akivaizdus nugalėtojas mažų automobilių klasėje buvo „Toyota Aygo“. Modeliai, kurie buvo gaminami nuo 2010 iki 2017 metų, o tai reiškia, jog tyrime pirmąją vietą savo klasėje užėmė dviejų skirtingų kartų modeliai, kurie, beje, yra giminingi „Citroen C1“ ir „Peugeot 108“ automobiliams.





























































































































































































Metinės ridos vidurkis
Užfiksuotų gedimų vidurkis 1000 automobilių
2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017
Chevrolet Spark 11 tūkst. 27,2 18,7 9,8
Fiat 500 10 tūkst. 27,2 27 25,9 23,4 26,8 29,5 17,1 7,1
Fiat Panda 10 tūkst. 16,2 39,6 30,1 30,1 10 3,8
Ford Ka 8 tūkst. 23,8 22 20,5 12,1 7,1 6,9
Hyundai i10 10 tūkst. 7,1 7,1 4,7 6,9 19,3 10 6,8 4,9
Opel ADAM 11 tūkst. 17,2 14 11,7 7,2 4,4
Renault Twingo 9 tūkst. 21,4 19,9 15,8 12,1 19,9 18,6 10,3 5,9
SEAT Mii 11 tūkst. 20,8 17,7 16,2 9,5 5,1 3,1
Skoda Citigo 12 tūkst. 23,7 17,6 14,8 10,9 6,2 4,1
smart forfour 10 tūkst. 30,1 31,3 9,8
smart fortwo 8 tūkst. 26,3 18,4 20,1 15,7 17,1 32,8 25,4 7,5
Toyota Aygo 10 8,7 5,5 3,8 3,1 4,5 5,5 3,2 2,5
VW Fox 10 22
VW up! 12 17,5 16,3 15,9 12 6,1 3

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Mažų automobilių klasė
Pasirinkimo laisvė – taip būtų galima apibūdinti mažų automobilių klasę, bet tai dar ne viskas. Vokietijos automobilių klubo duomenimis, šioje automobilių klasėje netrūksta patikimų ratuočių: „Audi A1“, „Citroen C3“, „Fiat Punto“, „Honda Jazz“, „Mini“, „Renault Captur“ ir „Toyota Yaris“ patenka į mažai gendančių automobilių sąrašą.
Nerimą keliančių automobilių grupėje: nuo 2011 iki 2014 metų gaminti „Hyundai i20“ ir „Opel Meriva“, gaminti nuo 2017 metų. Pastarieji modeliai buvo kritikuojami dėl degimo sistemų, aušinimo sistemų ir vandens siurblių.

















































































































































































































































































































































































  Metinės ridos vidurkis
Užfiksuotų gedimų vidurkis 1000 automobilių
2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017
Audi A1 13 tūkst. 11,2 9,3 7,2 8,1 5 4 4
Citroen C3 10 tūkst. 25,5 2,4
Dacia Sandero 12 tūkst. 22,2 17,7 17,5 22,7 13,7 9,6 7,5 3,4
Fiat Punto 10 tūkst. 18,6 10,5 9,1 5,4
Ford B-MAX 10 tūkst. 20,8 17,3 11,1 7,2 5,9
Ford Fiesta (Courier) 10 tūkst. 21,1 20,4 21,7 16,9 14 8,4 4,5 6,4
Honda Jazz 9 tūkst. 9,8 12,6 13,7 12,9
Hyundai i20 11 tūkst. 28,5 40,8 45,9 47,2 31,5 9,7 4 3,1
Mazda CX-3 12 tūkst. 3,4 1,5
MINI MINI 10 tūkst. 18,2 12,8 11,4 6,2 5,9 4,5 2,7 0,6
Mitsubishi Space Star 10 tūkst. 6,8 5,4 3,3 1,5
Nissan Micra 9 tūkst. 21,9 20,4 20,6 17,3 16 7,9 5 3,8
Opel Corsa 9 tūkst. 22,2 17,5 18,6 14,9 14,6 13,3 9,7 6,2
Opel Meriva 10 tūkst. 28,8 25,2 27 21,9 22,1 16,6 11,9 12,7
Opel Mokka 13 tūkst. 17,5 13,9 10 8 4,3
2008 Peugeot 14 tūkst. 10,5 9,4 6,8 4,5
Peugeot 206 9 tūkst. 33,3 37,1
Peugeot 207 11 tūkst. 29,2 31 26,4
Peugeot 208 13 tūkst. 23,9 16,3 12,1 10,9 7,9 1,9
Renault Captur 13 tūkst. 4,5 4,2 3,3 1,4
Renault Clio 10 tūkst. 26,1 24,6 24,6 21,8 26,5 18,5 8,7 5,5
SEAT Ibiza 12 tūkst. 28,8 24,5 20,1 15,7 15,7 12,3 5,7 3
Skoda Fabia 12 tūkst. 26,5 22,1 18,2 11,1 11,4 7,7 4,9 3,9
Skoda Roomster 13 tūkst. 27,8 23,5 21,2 13,8 11,9 9,4
Skoda Yeti 14 tūkst. 24,6 22,3 18,5 14,6 11 6,1 4,5 3,7
Suzuki Swift 10 tūkst. 22,4 19,3 17 17,3 15,1 11,3 8
Suzuki Vitara 10 tūkst. 3,2 1,3
Toyota Yaris 9 tūkst. 12,9 19,1 16,5 14,4 11,7 7,1 5,9 2,8
VW Polo 10 tūkst. 24,4 21,6 18,7 15,7 15,8 8,3 4,5 4,1

REKLAMA

Kompaktinė automobilių klasė
Europiečių itin mėgstama automobilių, todėl nevertėtų stebėtis, jog joje dominuoja Vokietijoje suprojektuotos mašinos: „Audi A3“ ir „Audi Q3“, 1 serijos ir 2 serijos BMW ir „BMW X1“. Pastarieji šioje automobilių klasėje pasižymi išskirtiniu patikimumu.
Tuo tarpu tarp prasčiausiųjų labiausiai išsiskyrė „Nissan Qashqai“ bei „Kia Ceed“. Pastarasis automobilis pasižymėjo ypatingai gausiu gedimų skaičiumi.





















































































































































































































































































































































































































































































































Metinės ridos vidurkis  Užfiksuotų gedimų vidurkis 1000 automobilių
2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017
Audi A3 13 tūkst. 19,6 17,3 13 3,9 2,4 1,5 0,6 0,9
Audi Q3 15 tūkst. 10,8 7,6 3,5 3,4 2,3 3,2
BMW 1 13 tūkst. 12 16 10,3 6,9 5,6 3,8 1,7 1,4
BMW 2 16 tūkst. 5,6 3 2,1 1,3
BMW X1 16 tūkst. 9,3 8,4 6,6 5,5 4,3 4,6 1,4 1
Citroen Berlingo 14 tūkst. 33,8 33,7 32 19,2 12,8 9,6 7 3,9
Dacia Dokker 17 tūkst. 7,7 4,5
Dacia Duster 17 tūkst. 20 17,8 18,8 20 20 19,4 12,4 6,9
Ford C-MAX 14 tūkst. 51,8 36 31,4 22,9 16,8 7,9 6,1 3,7
Ford Focus 14 tūkst. 32,8 35,1 32 30,5 23 9,8 5,7 3,9
Ford Kuga 16 tūkst. 37,2 29,6 33,8 26,1 20,5 11,9 5,9 5,3
Ford Tourneo/Transit Connect 20 tūkst. 17,2 9 7
Hyundai i30 13 tūkst. 52,2 35,4 32,3 19,7 15,7 7,7 5,3 2,4
Hyundai ix35 14 tūkst. 36,7 34,2 30 24,8 16,5 7,6
Hyundai Tucson 14 tūkst. 6,9 3,1 1,8
KIA Ceed 12 tūkst. 40,9 70,5 49,1 33,3 26,6 12 8,8 3,4
KIA Sportage 14 tūkst. 52,4 30,5 23 18,6 13,3 4 1,6
Mazda 3 11 tūkst. 21,4 20,2 20,3 24,1 9,9 8,6 8,4 2,9
Mazda CX-5 17 tūkst. 19,6 16,1 10,1 5,5 2,9 1,9
Mercedes A-Class 9 tūkst. 7,6 8,9 10,4 6,7 5,2 4,8 3,1 2,5
Mercedes B-Class 12 tūkst. 23,9 22,3 12,3 8,4 6,6 5,4 6,4 3,3
Mercedes CLA 17 tūkst. 5,5 6,4 2,4
Mercedes GLA 14 tūkst. 4,3 4,1 5,6 2,7
Mitsubishi ASX 16 tūkst. 16,8 15,9 10,6 5,2 3,1 2,3
Nissan Qashqai 14 tūkst. 22,8 25,1 23,7 21,8 17,6 16,8 33,6 42,7
Opel Astra 12 tūkst. 31 29,4 25,5 22,1 18,1 12,5 8,4 8,2
Opel Zafira (Life) 14 tūkst. 44,5 40,5 31,3 28,1 19,8 16,8 9,7 7,4
Peugeot 308 14 tūkst. 47,1 44 37,6 26,5 13,6 9,3 6,1
Renault Kadjar 17 tūkst. 8,3 4,2
Renault Kangoo/Rapid 12 tūkst. 27,5 25,1 20,6 21,1 18,9 19,9 24 16,4
Renault Mégane 12 tūkst. 26,5 26,3 26,2 24,1 16,8 12,9 13,1 8,2
Renault Scénic 12 tūkst. 35,4 33,5 25,2 18,7 28,6 27,7 7,2
SEAT Leon 15 tūkst. 24,5 25 17,5 13,8 14 7,8 5 4,2
Skoda Rapid 16 tūkst. 11,4 9,9 4,9 4,3 4,1
Toyota Auris 12 tūkst. 15,3 18,7 23,1 14,8 11 8,8 5,2 2,6
VW Beetle 10 tūkst. 16,3 11,3 8,8 4,8 2,6 2,7
VW Golf 12 tūkst. 24,4 24,3 19,7 13,3 10,1 6,9 5,7 4,8
VW Caddy 17 tūkst. 22,4 30,3 20,2 15 10,5 8,5 5 9,2
VW Tiguan 15 tūkst. 23,2 22,3 19,1 15,8 11,8 6,3 5,9 2,3
VW Touran 17 tūkst. 33,2 24,8 21,6 18,2 11,3 11,9 7,5 7,3

REKLAMA
REKLAMA

Vidutinė automobilių klasė
Dar viena automobilių klasė, kurioje vienareikšmiškai dominuoja vokiški automobiliai. Ypatingai „Audi“ markės: „Audi A4“, „Audi A5“ ir „Audi Q5“ sulaukė ypatingai gerų įvertinimų. Kaip ir 3 serijos BMW.

































































































































































































































Metinės ridos vidurkis Užfiksuotų gedimų vidurkis 1000 automobilių
2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017
Audi A4 14 tūkst. 15,6 12,1 8,9 5 5,3 4 2,4 2,2
Audi A5 17 tūkst. 23,2 15,2 9,8 7,1 4,5 4,5 2,6 2,2
Audi Q5 19 tūkst. 17,6 12,6 11,5 7,2 7,2 4,5 2,5 1,3
BMW 3 12 tūkst. 18,2 14,7 9,7 7,8 6 3,4 1,6 1,7
BMW 4 19 tūkst. 3,2 3,5 1,4 1,4
BMW X3 15 tūkst. 25,4 9,6 5,2 5,7 3 2 0,9 2,3
Ford Mondeo 15 tūkst. 44,7 32,8 25,5 21,4 18,6 19,7 8,4 5,1
Ford S-MAX 19 tūkst. 56,9 26,2 21,8 16,9 13,4 20,9 10,8
Mercedes C 13 tūkst. 30,6 16,2 10,7 7,9 8,3 5,9 3,5 2,1
Mercedes GLC 20 tūkst. 2 1
Mercedes GLK 16 tūkst. 25,5 17,6 9,5 5,7 7 7,1
Opel Insignia 20 tūkst. 38,7 35,4 29,2 31,7 26,1 29,5 22,6 10,7
SEAT Alhambra 18 tūkst. 36,9 38,5 18,2 12,9 14,4
Skoda Octavia 17 tūkst. 29,5 23,7 23,2 17,8 10,1 6,6 4,4 5,7
Volvo XC60 19 tūkst. 21,1 17,9 7 4 1,8
VW Passat 17 tūkst. 29,1 24,1 19,1 13,1 11,9 6,5 4,2 5,1
VW Sharan 17 tūkst. 39 27,1 40,6 36,2 19 10,1 12,1

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Aukštesnės automobilių klasė
Vokietijos automobilių klubo sprendimas į vieną krūvą sumesti vidutinės klasės „Audi A6“ ir keleivių pervežimui skirtus modelius kelia dvejopas emocijas, tačiau žemiau esanti statistika kalba pati už save.
Ypač atkreipkite dėmesį į E klasės „Mercedes-Benz“. Dešimties metų senumo E klasė pasižymi itin gausiu gedimų skaičiumi, tačiau reikalai pradeda taisytis 2013 metais, kai „Mercedes-Benz“ pristatė atnaujintą „W212“ kartos E klasę.













































































































































Metinės ridos vidurkis Užfiksuotų gedimų vidurkis 1000 automobilių
2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017
Audi A6 17 tūkst. 21,7 17,9 12,9 7,7 6,7 5 3,5 3,4
BMW 5 Series 15 tūkst. 25,1 18 12,7 10,1 6,5 4,8 1,7 1
Ford Tourneo/Transit Custom 25 tūkst. 21,2 17,4 11,2 7 4,8
Mercedes E-Class 16 tūkst. 59,3 49,1 31,8 17,7 12,1 10,9 7,2 1,7
Mercedes GLE 21 tūkst. 4,6 3,5
Mercedes Viano/Vito V-Class 20 tūkst. 38,1 28,6 20,6 16,6 15,5 8,9 5,2 3,4
Opel Vivaro 19 tūkst. 17,4 11 12,6 9,3
Renault Trafic 18 tūkst. 14,8 12,2 8,1
Skoda Superb 20 tūkst. 31 31,5 26,6 17,9 11 8,2 5,4 5,4
VW Transporter 16 tūkst. 26,6 23 19 15,3 10,5 11,4 6,9 7,8



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų