Sporto aprangos, avalynės ir inventoriaus gamintoja „adidas Group“ plečia savo veiklą Baltijos šalyse. Šiandien Vilniuje „Akropolyje“ atidaroma didžiausia dviejų prekės ženklų franšizinė parduotuvė Baltijos šalyse, kuriose bus prekiaujama „adidas“ ir „Reebok“ produkcija. Pagal suteiktą franšizę parduotuvę atidarys bendrovės ilgamečiai partneriai „Winner Sport“.
Duris šiandien atversiančios didžiausios „adidas“ ir „Reebok“ prekės ženklų parduotuvės prekybinis plotas siekia net 350 kv. m. Šiek tiek daugiau nei penktadalis ploto (64 kv. m.) bus skirtas „Reebok“, o likusi dalis - „adidas“ produkcijai.
Atidaroma parduotuvė Baltijos šalyse bus didžiausia ne tik pagal plotą, bet ir pagal siūlomų prekių asortimentą. Paprastai prekybos partnerių parduotuvėse galima rasti kelis šimtus gamintojo prekių, o pagal franšizę veikiančioje parduotuvėje – daugiau kaip 2000.
Dar vienas naujosios parduotuvės išskirtinumas yra tas, kad joje nuolatos bus atliekamas dinaminis pėdos tyrimas, padedantis išsirinkti tinkamiausius batelius sportui. Taip pat veiks virtuali matavimosi kabina. Tai pirmoji tokio pobūdžio kabina Baltijos šalių sporto prekių parduotuvėse. Norint išsirinkti drabužius pirkėjui nebereikės jų daugybės neštis į matavimosi kabiną, nes juos pasimatuoti ir pasižiūrėti, kaip gula ant kūno bus galima kompiuterio ekrane. Ir tik išsirinkus labiausiai tinkančius ir patinkančius drabužius, jei bus noras, bus galima prieš perkant pasimatuoti.
„Franšizines parduotuves Lietuvoje pradėjome atidarinėti praėjusiais metais. Šiuo etapu siekiame plėstis, didinti parduotuvių skaičių ir tankį visose Baltijos šalyse. Artimiausiu metu planuojame atidaryti vieno prekės ženklo franšizinę parduotuvę Estijos mieste Tartu ir dviejų prekės ženklų parduotuvę Klaipėdoje, kurioje kol kas nėra nei vienos franšizinės mūsų parduotuvės. Tai nėra labai lengvas procesas, nes partneriai, kuriems yra suteikiama franšizė turi atitikti ne vieną kriterijų: turi turėti darbo su franšizėmis patirties, išmanyti sporto industrijos mažmeninę prekybą, būti stabilūs finansiškai. Taip pat vertinamas ir technologinis aspektas“, − dėsto Birutė Skirgailaitė, „adidas Group“ Baltijos šalių franšizės vadovė.
Šiandien duris atversianti parduotuvė yra jau penkta „adidas Group“ franšizinė parduotuvė Lietuvoje. Pirmosios parduotuvės buvo atidarytos Šauliuose, Kaune ir Vilniuje. Baltijos šalys yra pirmosios, kuriose „adidas Group“ atidaro franšizines naujos koncepcijos parduotuves.
Prieš 2 metus rinkos tyrėjų „TNS“ atliktas tyrimas parodė, kad „adidas“ yra geriausiai prisimenamas (angl. – top of mind) prekės ženklas sporto aprangos, avalynės ir inventoriaus sektoriuje.