• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vilniaus metro statybos entuziastai atrado idealią vietą miesto centre, kur galėtų būti įrengta viena  šios susisiekimo priemonės stotis. Viešosios įstaigos „Vilniaus Metro“ vadovas Artūras Vinckevičius naujienų portalui „Balsas.lt“ sakė, kad geriausia vieta tokiai stočiai galėtų būti požeminė automobilių stovėjimo aikštelė, įrengta po skandalais ir teismais apipintu vadinamuoju „Epštein-Paul“ namu, esančiu ant Islandijos ir Vilniaus gatvių kampo.

REKLAMA
REKLAMA

Videoreportažą apie idealią vietą metro stočiai žiūrėkite straipsnio pabaigoje.

Žinoma, metro propaguojančios įstaigos vadovas net nesitiki, kad dėl šios transporto priemonės stoties įrengimo pavyktų tartis su pastato savininkais. Pasak jo, tai tiesiog pavyzdys, įrodantis, kad metro stoteles po miesto centru įrengti visiškai nesudėtinga – tam net nereikia gilių kasinėjimų.

REKLAMA

Pasak A. Vinckevičiaus, metro pagrįstumas visiškai nepriklauso nuo miesto dydžio – ši transporto rūšis visiškai pasiteisino Helsinkyje, kuris yra ne ką didesnis už Vilnių. Ten jis duoda pelną, tuo tarpu daugiamilijoninėje Maskvoje metro yra nuostolingas, teigė A. Vinckevičius.

Pasak A. Vinckevičiaus, metro idėją remia ir verslininkai, kuriems nusibodo transporto spūstys ir nuostoliai dėl miesto valdžios neveiksnumo. Vilniuje patiriami nuostoliai dėl grūsčių per metus siekia 1,5 mlrd. litų. A. Vinckevičius pridūrė, kad jei šiandien kelionė automobiliu iš centro į miegamuosius rajonus piko metu trunka valandą ir ilgiau, tai metro traukinys iki namų juos nugabentų per 7-15 minučių.

REKLAMA
REKLAMA

Kiek kainuotų įrengti metro Lietuvos sostinėje? Pasak A. Vinckevičiaus, visi šios transporto priemonės įrengimo kaštai neviršytų 1,5 mlrd. litų. Antra tiek finansuotų Europos Sąjunga.  

Kitas klausimas – ar toks susisiekimas vilniečiams nebūtų per brangus. Portalo „Balsas.lt“ klausinėti miestelėnai sakė esą pasiryžę už metro bilietą mokėti nuo 2 iki 10 litų.

Ne ką pigiau miestelėnams būtų kainavusi  ir buvusio Vilniaus mero Artūro Zuoko idėja steigti mieste greitąjį tramvajų. Deja, jis mirė drauge su miesto valdžios pasikeitimu.










REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų