Jau nuo kitos savaitės Kauno Laisvės alėjos rekonstrukcijos darbai persikels į vieną pagrindinių Kauno sankryžų, jungiančių Savanorių prospektą su Šv. Gertrūdos ir E. Ožeškienės gatvėmis. Dėl to numatomi ženklūs eismo apribojimai nuo gegužės 20 d. iki rugpjūčio 31 d. ir gali susidaryti transporto spūstys.
Vairuotojai raginami atkreipti dėmesį į pagrindinius du eismo tvarkos pakeitimus. Pirmiausia E. Ožeškienės gatve transporto eismas vyks tik viena kryptimi – K. Donelaičio gatvės link. Čia skirtingais etapais numatomi gatvės susiaurėjimai iki vienos eismo juostos. Be to, vienpusis eismas laikinai bus ir Jeruzalės skersgatvyje (pro Kauno choralinę sinagogą) – tik Savanorių prospekto kryptimi.
„Paprastai tariant, eismas E. Ožeškienės gatve bus leidžiamas tik iš senamiesčio pusės į centrą, o priešinga kryptimi jis bus uždarytas. Vadinasi, norint vykti senamiesčio link, pavyzdžiui, iš L. Sapiegos, Vasario 16-osios ar V. Putvinskio gatvių, vairuotojai turėtų Maironio ar A. Mickevičiaus gatvėmis kirsti Laisvės alėją ir toliau rinktis Kęstučio gatvę bei Karaliaus Mindaugo prospektą. Tuo metu Savanorių prospektą visi galės pasiekti važiuodami Jeruzalės skersgatviu, – pataria Kauno miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Paulius Keras. – Prašome vairuotojų geranoriškumo ir tikimės, kad šie laikini apribojimai nesukels didesnių nepatogumų.“
Savanorių prospekto įkalnės pradžioje numatyti gatvės susiaurėjimai. Čia transportas judės abiem kryptimis, tačiau eismui bus skirta tik po vieną eismo juostą.
Visoje statybvietės teritorijoje automobilių greitis bus ribojamas iki 30 kilometrų per valandą.
Vairuotojams patariama akylai stebėti kelio ženklus ir vadovautis apylankų nuorodomis. Viena pagrindinių arterijų apvažiavimui taps Maironio gatvė, taip pat intensyvesnis srautas gali nusidriekti V. Putvinskio gatve.
„Laisvės alėjos rekonstrukcijos projektas apima ne tik pėsčiųjų erdvę, bet ir jos prieigas. Siekiame, kad darbai būtų atlikti kompleksiškai, tuo pačiu keičiant ir požeminių komunikacijų tinklus. Visa tai daroma tam, kad daugiau į šią vietą netektų grįžti ir neprireiktų kasinėti naujai suremontuotos gatvės“, – kalbėjo P. Keras.
Vairuotojams rekomenduojama vengti kelionių pro šią vietą ir verčiau rinktis alternatyvius maršrutus, taip išvengiant transporto spūsčių ir nepageidaujamo laiko gaišinimo.
Pasak Kauno miesto savivaldybės specialistų, šiame rekonstrukcijos etape bus iš pagrindų atnaujintos „Kauno vandenų“ vandentiekio trasos, pakeistos troleibusų kontaktinio tinklo atramos, gatvės apšvietimo stulpai.