Niekur kitur Lietuvoje nevažiuoja tiek sunkiojo transporto, kiek „Via Balticoje". Ypač kelyje nuo Lenkijos sienos iki Kauno. Trasoje Kaunas – Marijampolė – Suvalkai srautas siekia 14 tūkstančių automobilių per dieną, jie įsilieja į Vilnius – Kaunas - Klaipėda atkarpą, o vėliau pasiskirsto įvairiomis kryptimis.
Ir jei aplink Kauną nesibaigiančius srautus susiurbia autostrada, tai tarp Kauno ir Lenkijos sienos treileriai vienas kitą lenkia vos dviejų juostų keliu.
Sunkiojo transporto srautai be perstojo auga jau daugiau nei dešimt metų, tačiau valdžia tik dabar planuoja šio kelio rekonstrukciją.
Kodėl? Kodėl pinigų užtenka įvairiems politikų projektams, o ne stabdyti beprasmiškas avarijas?
Atsakyti į šį klausimą pabandė TV3 komanda. Plačiau – vaizdo siužete.