• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Žiniasklaidoje daug kalbama apie verslo įtaką politikai, bet nutylima apie politikos įtaką verslui. Be to, žiniasklaidoje formuojama nuomonė, kad darbo vietas kuriantys verslininkai yra nepatikimi, visuomenė bandoma nuteikti prieš verslą, mano „Kesko Senukai“ įkūrėjas ir akcininkas Augustinas Rakauskas.

Žiniasklaidoje daug kalbama apie verslo įtaką politikai, bet nutylima apie politikos įtaką verslui. Be to, žiniasklaidoje formuojama nuomonė, kad darbo vietas kuriantys verslininkai yra nepatikimi, visuomenė bandoma nuteikti prieš verslą, mano „Kesko Senukai“ įkūrėjas ir akcininkas Augustinas Rakauskas.

REKLAMA

Kalbėdamas apie žiniasklaidos formuojamą verslo ir verslininkų įvaizdį, A. Rakauskas stebėjosi, kaip žiniasklaida priešina verslininkus su politikais, nors pastarieji versle turi reikšmingos įtakos.

„Šiandien viešoje erdvėje daugiausiai girdžiu žodį „verslas“, „verslas susijęs“. Nesakoma, kad politikai bando daryti įtaką verslo pagalba, o sakoma, kad verslas bando paveikti politikus. Galima pagalvoti, kad politikai mūsų vargšai mergaitės ir reikia saugoti jas, nes ateina verslas, joms daro spaudimą, jas šantažuoja“, – Žinių radijo laidoje „Verslumo dvasia“ penktadienį sakė A. Rakauskas.

Tokią žiniasklaidos poziciją verslininkas laiko technologija, padedančia susidoroti su ekonomiškai stipresniais subjektais, galinčiais paveikti valstybinės politikos gerovės kūrimą šalyje.

REKLAMA
REKLAMA

„Niekas nenori, kad čia atsirastų kažkokie kiti, darantys įtaką. Reikia nuolat siekiančios ir norinčios geriau gyventi bendruomenės, kuri visą laiką būtų užimta. Visą laiką gyventų ispaniškame žodyje mañana – rytoj, ryt gyvensi geriau“, – svarstė A. Rakauskas.

REKLAMA

Paklaustas, kodėl žiniasklaida esą nutyli politikų įtaką verslui, A. Rakauskas sakė manantis, kad taip žiniasklaida kuria blogą nuomonę apie verslą.

„Man tai kvepia net tokiu dalyku, kad čia su žurnalistų pagalba bandome visuomenei pademonstruoti, kad tie žmonės, kurie kuria darbo vietas, kurie kuria verslus, produkcija, realizuoja produkciją, važinėja po visą pasaulį, ieško įvairių variantų, kuriuos atvežti į savo šalį, kad visi šitie žmonės yra nepatikimi.

Kad tai yra žmonės, kurie yra priskiriami daugiau prie netiesiogiai, bet tokiu fonu, koks dabar vyksta mūsų valstybėje, jie žmonėms pasąmoniniu lygmeniu formuoja blogą opiniją apie verslą. Lyg ir formuoja visuomenės problemą, bet išsprendžia politikams naudingą dalyką – nuteikia visuomenę prieš verslą. Visuomenė girdi, kad verslas papirkinėja, verslas neša kyšius“, – sakė verslininkas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų