GM LS V8
Didžiulis darbinis tūris ir jokio streso nejaučiantis variklis - taip būtų galima apibūdinti šį „General Motors“ inžinierių kūrinį, kuris buvo montuojamas į daugelį pajėgiausių „Chevrolet“ markės modelių. Didžiausias šio variklio privalumas - minimaliomis sąnaudomis padidinti variklio galią išlaikant patikimumą ir ištvermingumą. Kadangi standartinis motoras išvysto maždaug 400 arklio galių, norint daugiau linksmybių užtenka į pagalbą pasitelkti mechaninį kompresorių ar turbiną, atlikti keletą korekcijų variklio valdymo programoje ir turime 700 arklio galių. Kainos ir galios santykiu šis motoras lenkia beveik kiekvieną jėgos agregatą pasaulyje.
Ford Cosworth YBT
400 ar 500 arklio galių išvystantys motorai nėra karšta naujiena. Pažvelkite į eilinį hečbeką - jame tūno 300 ar 400 arklio galių išspaudžiantys jėgos agregatai. Prieš 20 metų, žmonės, kurie nusipirkdavo „Ford Sierra Cosworth“ arba „Ford Escort Cosworth“, keliaudavo į „Graham Goode Racing“ ar „British Brodie Racing“ dirbtuves, kuriose šiuose automobiliuose išvystoma galia būdavo didesnė už „Ferrari 328“, „Testarossa“ ar „F40“!
Honda K20A
Labai norėjome į šį sąrašą įtraukti „F20C“ motorą, kuris buvo montuojamas į „Honda S2000“, nes tai buvo inžinierių triumfas, nuostabus pavyzdys kaip sukurti itin pajėgų atmosferinį motorą, tačiau „K20A“ buvo vienas iš tų motorų, kuris buvo daugeliui prieinamas, lengvai modifikuojamas ir mėgstamas. Šis variklis buvo montuojamas į „Civic Type R“ ir „Integra Type R“ - modelius, kurie buvo populiarūs visame pasaulyje.
Šis variklis puikiai susitvarko su galingesne turbina, sugeba atlaikyti 300+ arklio galių kiekį neaukojant patikimumo ir ištvermingumo. Būtent dėl šios priežasties „Ariel Atom“ automobiliai naudoja „Honda“, o ne kitų gamintojų variklius.
Mitsubishi 4G63
Legendinis variklis, kuris buvo kuriamas atsižvelgiant į reikalavimus lenktyniniams automobiliams. Pirmasis automobilis, kuris panaudojo šį motorą buvo „Galant VR-4“, vėliau jį gavo „Lancer EVO“ modelių šeima.
Kadangi variklis buvo kurtas su mintimi apie automobilių sportą, iš jo yra labai lengva išspausti 350 ar 400 arklio galių. Pažvelgę į traukos lenktynių areną pamatytume nemažą kiekį „EVO“ modelių, kurių jėgainės išvysto 800, 1000 ar 1200 arklio galių ir visi iki vieno naudojo standartinį variklio bloką.
Nissan RB26DETT
Dar vienas legendinis variklis, kuris iki šių dienų plačiai naudojamas skirtinguose projektuose. Įdomu yra tai, jog 2,6 litro, 6 cilindrų benzininis variklis standartinėje formoje išvystė tik 280 arklio galių. „Nissan“ šį motorą privalėjo įvilkti į tramdomuosius marškinius įvilko dėl bendro sutarimo su Japonijos valdžia ir kitais gamintojais, tačiau įgudę automobilių entuziastai labai greitai surado duris pro kurias prasileido gausus būrys pasiutusių ponių.
„RB“ yra vienas iš tų variklių iš kurio galima išspausti 1000 arklio galių, tačiau norint tai pasiekti reikės didžiulių investicijų. „RB26DETT“ yra vienas jautriausių variklių modifikacijoms.
Porsche Mezger Boxer
„Porsche“ specialistai šiuo varikliu didžiuojasi. Taip yra dėl to, jog pirmoji „Mezger“ variklio versija pasirodė „911 GT1“ modelyje ir gebėjo išvystyti 600 arklio galių. Vėliau šio variklio blokas buvo panaudotas „911 GT3“ modelyje 1999 metais. Sekanti „Mezger“ evoliucija atsirado „911 GT3 RS 4.0“, „911 Turbo“, „911 GT2“ modeliuose (996 ir 997 kartų modeliuose).
Tokios kompanijos kaip : „Ruf“, „Manthey“ ar „9ff“ iš šio motoro sugebėdavo išspausti įspūdingus parametrus.
Toyota 2JZ-GTE
Tikrai nesiruošėme užmiršti „Toyota“ inžinierių kūrinio, kuris taip pat pelnė legendinio variklio statusą. Kaip ir „Nissan“ jėgos agregatas, taip ir „Toyota“ specialistų darbas turėjo panašią formulę - 6 cilindrai, dvi turbinos, kurios suteikdavo pagirtinas dinamines savybes „Toyota Supra“ automobiliui. Dabar „2JZ“ motoras naudojamas kur tik automanams šauna į galvą.
Šio variklio specialistai teigia, jog standartinis variklio blokas gali atlaikyti iki 2000 arklio galių.
Volvo B230T
Gamintojas, kuris buvo mylimas dėl itin charizmatiškų 5 cilindrų benzininių variklių, kurie buvo montuojami ne tik į „Volvo“, bet ir į „Ford“ markės modelius. Nustebsite, tačiau į šį sąrašą mes įtraukėme 4 cilindrų motorą, kuris niekuomet nebuvo tinkamas naudojimui automobilių sporte, nes jis buvo sunkus. „Volvo“ norėdama užtikrinti variklio ilgaamžiškumą, į variklį sumontavo sunkias detales, kurioms susidėvėti reikėdavo ne vieno dešimtmečio. Nors šis sprendimas nebuvo tinkamas autosportui, tačiau toks „Volvo“ vadovų sprendimas buvo labai palankiai sutiktas automanų, kurie dievina modifikuoti variklius. Iš šių motorų galima labai lengvai išspausti 400 arklio galių ir džiaugtis kampuotu briedžiu, kuris tiesiojoje nubaustų ne vieną sportišką modernų automobilį.
13B
Rotoriniai varikliai - „Mazda“ markės vizitinė kortelė. Neįprastos, tačiau įdomios konstrukcijos variklis slepia ne vieną žinomą trūkumą, tačiau jie turi ir nemažai privalumų. Vienas iš jų - milžiniškas galios rezervas, kurį puikiai atskleisti moka D.Britanijoje arba Australijoje gyvenantys automanai, kurie iš šio „Mazda“ motoro sugeba išspausti keturženklius skaičius.