• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Itin intensyvią „Omnitel 1000 km lenktynių“ penktadienio programą užbaigė istorinių ir „Dzintara Volga“ automobilių finalinės lenktynės, kurių pavadinimas tarsi savaime bylotų, jog trasoje švilpė senienos. Tačiau vargu bau ar automobilių sporto gerbėjui apsiverstų liežuvis taip pavadinti šiuos daug šalto ir šilto mačiusius, tačiau juos mylinčių rankų išpuoselėtus, tarsi vakar nuo konvejerio nuriedėjusius automobilius. Ne akylai saugomus muziejų salėse, o važiuojančius, dar daugiau – lenktyniaujančius įvairiose trasose.
Pagal varžybų nuostatus, istorinių lenktynėse gali dalyvauti automobiliai ne „jaunesni“, nei 25 metų, t. y. konkretaus modelio gamyba negalėjo prasidėti vėliau nei 1987 m. gruodžio 31 d.
„Dzintara Volga“ („Gintarinė Volga“) – labai populiari Latvijoje lenktynių serija, kuriai gyvybę įkvėpė senų automobilių entuziastas latvis Maris Ozolinis, subūręs šių lenktynių mėgėjus į to paties pavadinimo klubą. „Dzintara Volga“ parką pagrinde sudaro praeityje garsaus Rygos taksi parko senosios rusiškos „Volgos“. Su kai kuriomis iš jų latviai yra pelnę aukščiausius buvusios TSRS sporto titulus.
Rengiamos „Dzintara Volga“ serijos lenktynės, kuriose besivaržantys sportininkai dėl šios taurės kovoja šešių etapų varžybose.
Palangoje „Omnitel 1000 km lenktynių“ programoje jau trečius metus vykstančios „Dzintara Volga“ varžytuvės sutapo su šios taurės ketvirtojo etapo batalijomis, prie kurių starto linijos išsirikiavo 18 automobilių.
Nenuostabu, kad pažiūrėti šių lenktynių į Palangą specialiai atvyko daugelis mūsų automobilių sporto veteranų, kuriems ši technika kelia nostalgiją ir šviesius sportinės jaunystės prisiminimus.
Ir neapsiriko, nes trasoje virė įdomi, permaininga kova. Susumavus dviejų važiavimų rezultatus ketvirtojo etapo „Dzintara Volga“ serijos lenktynes Palangoje užtikrintai laimėjo Andrejis Paupersas, laimėjęs abu važiavimus ir dar labiau sutvirtinęs lyderio poziciją.
Antrąją vietą užėmė irgi vienas šios serijos lyderių Italo Alsinis, o trečiąją – Normandas Dobumas.
Nors ir netapo prizininku bene didžiausios pagarbos vertas „Dzintara Volga‘ klubo narys Janis Tomsonas, tituluojamas latviškuoju Zanardžiu. Netekęs kojos latvis neapleido lenktynių trasų. Jo GAZ 2411 perdirbtas ir turi rankinį valdymą, o su šiuo automobiliu Janis sėkmingai dalyvauja lenktynėse.
Prieš „Dzintara Volga“ finalą pasibaigusiose istorinių automobilių lenktynėse pranokęs keturiolika varžovų triumfavo svečias iš Didžiosios Britanijos Mickas Holandas, vairavęs „Ford Escort MK1“ automobilį.
Antrąjį nugalėtojų pakylos laiptelį užėmė nenuilstantis ir visur spėjantis „Auto ABC-SGR“ ekipos lyderis Dovilas Čiutelė su savo nepamainoma „Lada 2105“, o trečiąjį – Dovilo komandos draugas Tomas Šutinis su BMW 320.

Itin intensyvią „Omnitel 1000 km lenktynių“ penktadienio programą užbaigė istorinių ir „Dzintara Volga“ automobilių finalinės lenktynės, kurių pavadinimas tarsi savaime bylotų, jog trasoje švilpė senienos. Tačiau vargu bau ar automobilių sporto gerbėjui apsiverstų liežuvis taip pavadinti šiuos daug šalto ir šilto mačiusius, tačiau juos mylinčių rankų išpuoselėtus, tarsi vakar nuo konvejerio nuriedėjusius automobilius. Ne akylai saugomus muziejų salėse, o važiuojančius, dar daugiau – lenktyniaujančius įvairiose trasose.
Pagal varžybų nuostatus, istorinių lenktynėse gali dalyvauti automobiliai ne „jaunesni“, nei 25 metų, t. y. konkretaus modelio gamyba negalėjo prasidėti vėliau nei 1987 m. gruodžio 31 d.
„Dzintara Volga“ („Gintarinė Volga“) – labai populiari Latvijoje lenktynių serija, kuriai gyvybę įkvėpė senų automobilių entuziastas latvis Maris Ozolinis, subūręs šių lenktynių mėgėjus į to paties pavadinimo klubą. „Dzintara Volga“ parką pagrinde sudaro praeityje garsaus Rygos taksi parko senosios rusiškos „Volgos“. Su kai kuriomis iš jų latviai yra pelnę aukščiausius buvusios TSRS sporto titulus.
Rengiamos „Dzintara Volga“ serijos lenktynės, kuriose besivaržantys sportininkai dėl šios taurės kovoja šešių etapų varžybose.
Palangoje „Omnitel 1000 km lenktynių“ programoje jau trečius metus vykstančios „Dzintara Volga“ varžytuvės sutapo su šios taurės ketvirtojo etapo batalijomis, prie kurių starto linijos išsirikiavo 18 automobilių.
Nenuostabu, kad pažiūrėti šių lenktynių į Palangą specialiai atvyko daugelis mūsų automobilių sporto veteranų, kuriems ši technika kelia nostalgiją ir šviesius sportinės jaunystės prisiminimus.
Ir neapsiriko, nes trasoje virė įdomi, permaininga kova. Susumavus dviejų važiavimų rezultatus ketvirtojo etapo „Dzintara Volga“ serijos lenktynes Palangoje užtikrintai laimėjo Andrejis Paupersas, laimėjęs abu važiavimus ir dar labiau sutvirtinęs lyderio poziciją.
Antrąją vietą užėmė irgi vienas šios serijos lyderių Italo Alsinis, o trečiąją – Normandas Dobumas.
Nors ir netapo prizininku bene didžiausios pagarbos vertas „Dzintara Volga‘ klubo narys Janis Tomsonas, tituluojamas latviškuoju Zanardžiu. Netekęs kojos latvis neapleido lenktynių trasų. Jo GAZ 2411 perdirbtas ir turi rankinį valdymą, o su šiuo automobiliu Janis sėkmingai dalyvauja lenktynėse.
Prieš „Dzintara Volga“ finalą pasibaigusiose istorinių automobilių lenktynėse pranokęs keturiolika varžovų triumfavo svečias iš Didžiosios Britanijos Mickas Holandas, vairavęs „Ford Escort MK1“ automobilį.
Antrąjį nugalėtojų pakylos laiptelį užėmė nenuilstantis ir visur spėjantis „Auto ABC-SGR“ ekipos lyderis Dovilas Čiutelė su savo nepamainoma „Lada 2105“, o trečiąjį – Dovilo komandos draugas Tomas Šutinis su BMW 320.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų