„JLR Essex“ ekspertai perspėjo vairuotojus, kad priekinio stiklo problemas pablogina šaltis ir krentanti temperatūra. Vairuotojai įspėjami nepilti verdančio vandens ant priekinių stiklų, nes tai gali juos sugadinti.
Įspėja dėl šios gudrybės
Nors gali kilti pagunda greitai atitirpinti priekinį stiklą karštu vandeniu, sparčiai krintant temperatūrai stiklas gali skilti. Tai taip pat gali pažeisti dažus, kai verdantis vanduo ištirpdo apsauginio vaško sluoksnį ir palieka baltą dėmę, rašo express.co.uk.
Įskilęs priekinis stiklas gali ne tik trukdyti jūsų matomumui vairuojant, bet ir gali sukelti automobilio techninės apžiūrios pažeidimą, jei įtrūkimas yra vairuotojo akių linijoje.
„Tai, kas gali prasidėti kaip maža įdaužą, gali labai greitai išplisti į visą plyšį ir tai gali brangiai kainuoti, kai reikia remonto. Atšalus orams, įskilimai užšąla ir tampa trapūs, todėl padidėja visiško sutrūkimo galimybė.
Kad to išvengtumėte, pastatykite automobilį ten, kur jis yra po stogu ir apsaugotas nuo visų stichijų, kai statote automobilį nakčiai. Jei tai neįmanoma, apsvarstykite galimybę investuoti į priekinio stiklo dangą. Tai visiškai neleis jūsų priekiniam stiklui užšalti, bet neuždengs visų langų, todėl vis tiek turėsite nugramdyti ledą nuo neapsaugotų dalių“, – teigė ekspertai.
Langus nuvalyti būtina
Vairuotojai raginami prieš važiojant visada visiškai nusivalyti priekinį stiklą. Įspėjama, kad dėl to vairuotojai gali sulaukti baudų, kai yra „iliuminuojama“. Tai yra tada, kai vairuotojas tik nuvalo dalį šerkšno nuo priekinio stiklo, sukurdamas iliuminatorių, pro kurį vairuotojas mato kelią.
Paprastai eismo dalyviams patariama naudoti ledą tirpinantį tirpalą ir grandiklį, kad visiškai nuvalytų priekinį stiklą prieš važiuojant bet kur, apsaugotų save ir kitus.
„Admiral“ atliktas tyrimas parodė, kad tik 68 procentai vairuotojų žino apie riziką, susijusią su verdančio vandens pylimu ant priekinio stiklo. Dar 32 procentai teigė nesuvokę, kad jų automobilis gali būti sugadintas tiesiog pilant vandenį, kad ištirpintų ledą.