• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Po to kai JAV aplinkos apsaugos agentūra (EPA) atskleidė, kad pirmaujantis automobilių gamintojas naudoja teršimo duomenis klastojančią programinę įrangą, Prancūzijos Vyriausybė patvirtino nepriklausomą techninę komisiją.   
Šios nepriklausomos techninės komisijos tikslas yra patvirtinti, kad Prancūzijos automobilių gamintojai nenaudoja panašios įrangos savo automobiliuose.
Todėl ministrų kabineto įgaliota Prancūzijos Sertifikavimo komisija (UTAC) šiuo metu tiria 100 rinkoje esančių automobilių, tarp kurių yra ir 25 „Renault“ automobiliai (tai atitinka kompanijos rinkos dalį Prancūzijoje). Iki 2015 m. gruodžio mėnesio pabaigos buvo patikrinta 11 automobilių, tarp kurių 4 buvo „Renault“ markės ir tai leido pradėti produktyvias diskusijas su „Renault“ inžinierių komanda.

Po to kai JAV aplinkos apsaugos agentūra (EPA) atskleidė, kad pirmaujantis automobilių gamintojas naudoja teršimo duomenis klastojančią programinę įrangą, Prancūzijos Vyriausybė patvirtino nepriklausomą techninę komisiją.   
Šios nepriklausomos techninės komisijos tikslas yra patvirtinti, kad Prancūzijos automobilių gamintojai nenaudoja panašios įrangos savo automobiliuose.
Todėl ministrų kabineto įgaliota Prancūzijos Sertifikavimo komisija (UTAC) šiuo metu tiria 100 rinkoje esančių automobilių, tarp kurių yra ir 25 „Renault“ automobiliai (tai atitinka kompanijos rinkos dalį Prancūzijoje). Iki 2015 m. gruodžio mėnesio pabaigos buvo patikrinta 11 automobilių, tarp kurių 4 buvo „Renault“ markės ir tai leido pradėti produktyvias diskusijas su „Renault“ inžinierių komanda.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

15818724429_7de71f79f1_k


Prancūzijos Energijos ir klimato agentūra (DGEC) prie Ekologijos, tvaraus vystymo ir energetikos ministerijos, kuri yra pagrindinis nepriklausomos techninės komisijos atstovas, šiuo metu jau laikosi nuomonės, kad vykstantis tyrimas atskleis, kad tokios įrangos „Renault“ automobiliuose nėra.
Tai yra gera žinia „Renault“ kompanijai.
Šiuo metu atliekami testai atveria kelius pritaikyti geresnius sprendimus „Renault“ taršos reguliavimo plane pristatytiems esamiems ir būsimiems „Renault“ automobiliams, siekiant pagerinti mūsų automobilių energinį efektyvumą.
Tuo pat metu Konkurencijos, vartotojų apsaugos ir kovos su sukčiavimu departamentas prie Ekonomikos ministerijos (DGCCRF) nusprendė pratęsti papildomus medžiagų ir gamybos vietų tyrimus, siekiant galutinai patvirtinti nepriklausomos techninės komisijos pirmąsias išvadas.

REKLAMA

11672498944_9204ba7556_b


DGCCRF atstovai apsilankė pagrindinėje įmonės būstinėje, „Renault“ techniniame centre Lardyje ir technologijų centre Guyancourte.
„Renault“ komandos visiškai bendradarbiauja su nepriklausoma technine komisija ir Ekonomikos ministerijos atstovais, kurie nusprendė atlikti papildomus tyrimus.
Po sėkmingai pasibaigusios Paryžiaus klimato konferencijos (COP21), „Renault“ ketina dar labiau padidinti savo indėlį į planetą tausojančius pramonės sprendimus.
Šiuo metu „Renault Group“ jau yra tarp 3 pirmaujančių kompanijų (pirmi 2013 m., antri 2014 m.), kurios sėkmingai vysto anglies dioksido taršos programą. Per paskutiniuosius 3 metus „Renault Group“ 10 proc. sumažino kompanijos automobilių anglies dioksido taršą.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų