Prancūzijos Energijos ir klimato agentūra (DGEC) prie Ekologijos, tvaraus vystymo ir energetikos ministerijos, kuri yra pagrindinis nepriklausomos techninės komisijos atstovas, šiuo metu jau laikosi nuomonės, kad vykstantis tyrimas atskleis, kad tokios įrangos „Renault“ automobiliuose nėra.
Tai yra gera žinia „Renault“ kompanijai.
Šiuo metu atliekami testai atveria kelius pritaikyti geresnius sprendimus „Renault“ taršos reguliavimo plane pristatytiems esamiems ir būsimiems „Renault“ automobiliams, siekiant pagerinti mūsų automobilių energinį efektyvumą.
Tuo pat metu Konkurencijos, vartotojų apsaugos ir kovos su sukčiavimu departamentas prie Ekonomikos ministerijos (DGCCRF) nusprendė pratęsti papildomus medžiagų ir gamybos vietų tyrimus, siekiant galutinai patvirtinti nepriklausomos techninės komisijos pirmąsias išvadas.
DGCCRF atstovai apsilankė pagrindinėje įmonės būstinėje, „Renault“ techniniame centre Lardyje ir technologijų centre Guyancourte.
„Renault“ komandos visiškai bendradarbiauja su nepriklausoma technine komisija ir Ekonomikos ministerijos atstovais, kurie nusprendė atlikti papildomus tyrimus.
Po sėkmingai pasibaigusios Paryžiaus klimato konferencijos (COP21), „Renault“ ketina dar labiau padidinti savo indėlį į planetą tausojančius pramonės sprendimus.
Šiuo metu „Renault Group“ jau yra tarp 3 pirmaujančių kompanijų (pirmi 2013 m., antri 2014 m.), kurios sėkmingai vysto anglies dioksido taršos programą. Per paskutiniuosius 3 metus „Renault Group“ 10 proc. sumažino kompanijos automobilių anglies dioksido taršą.