Tiriant vartotojų pasaulyje požiūrį į ekologiją, paaiškėjo, kad ekologiški verslo sprendimai turi tiesioginę įtaką vartotojų elgesiui. O klimato pokyčiai gyventojams yra svarbesni nei ekonominė krizė ar skurdas. Tai parodė pirmą kartą pasauliniu mastu vykdytas nuomonės tyrimas, nagrinėjęs, kaip vartotojų požiūris į klimato pokyčius lemia prekės ženklų pasirinkimą. Minėtą tyrimą 26-yje pasaulio šalių atliko tarptautinė tyrimų kompanija „TNS Global“.
„TNS Global“ tyrimo duomenimis, vartotojai klimato pokyčius laiko svarbiausia grėsme pasauliui – taip mano 24 proc. apklaustų žmonių. Mažiau gąsdina net ekonomikos nuosmukis, kurį kaip svarbiausią grėsmę įvardino 20 proc. apklaustųjų, arba skurdas – taip teigė 17 proc. tyrimo dalyvių.
Remiantis tyrimo duomenimis, kas antras gyventojas pasaulyje sutiktų mokėti daugiau už produktus, kurie sukuriami arba pagaminami nekeliant žalos aplinkai, t. y. pasitelkiant atsinaujinančius energijos šaltinius. 90 proc. vartotojų teigė norintys, kad atsinaujinantys energijos šaltiniai (saulės, vėjo, geoterminė ir pan. energija) būtų naudojami dažniau. 79 proc. pasaulio vartotojų palankiau vertina tų prekių ženklų produkciją, kuri yra gaminama pasitelkiant vėjo energiją.
Taip pat minėtas tyrimas parodė, kad vartotojai draugiškus aplinkai prekių ženklus yra linkę sieti ir su socialine verslo atsakomybe. Pavyzdžiui, jeigu tą patį automobilių prekės ženklą 52 proc. vartotojų sieja su socialine atsakomybe, tai 44 proc. jį laiko ir draugišku aplinkai. Kalbant apie maisto ir gėrimų rinką, jeigu tą patį prekės ženklą 41 proc. vartotojų priskiria socialiai atsakingų grupei, tai atitinkamai 31 proc. jį laiko draugišku aplinkai.
Taip pat tyrimas atskleidė tendenciją, kad vartotojai nori gauti daugiau informacijos apie tai, ar konkretus produktas buvo gaminamas pasitelkiant atsinaujinančius energijos šaltinius, pavyzdžiui, kad tokie produktai būtų pažymėti specialiu ženklu. Paklausus vartotojų, ar ant produktų, kuriuos jie reguliariai įsigyja, yra pakankamai informacijos apie tai, kokią energiją naudojant jie buvo pagaminti, teigiamai atsakė 55 proc. JAV vartotojų, o kuomet tarp Europos Sąjungos vartotojų šis skaičius siekė 34 proc.
Minėtas tyrimas buvo atliktas 2011 m. gegužės mėnesį 26-yje pasaulio valstybių tarp kurių patenka šalys, pradedant JAV, Kinija, Indija, Japonija ir baigiant tokiomis Europos valstybėmis kaip Didžioji Britanija, Lenkija ar Švedija. Tyrime iš viso buvo apklausta 31 tūkstantis pasaulio vartotojų. Jo metu buvo tiriamas vartotojų požiūris į 31 prekių ženklą, kurie patenka tarp populiariausių pasaulyje, tarp jų – tokie įvairių verslo sričių vardai kaip „Adidas“, „amazon.com“, „Apple“, „Coca-Cola“ „Disney“, „Mcdonalds“, IKEA ir kt.