„Šis plėtros žingsnis mums atveria naują bendrovės vystymo etapą. Jei iki šiol teikėme Europos šalyse išpopuliarėjusią tarptautinių pervedimų paslaugą, ilgainiui galėsime pasiūlyti elektroninių pinigų pervedimo realiu laiku ir kitas paslaugas“, - pranešime spaudai cituojamas „TransferGo“ vykdomasis direktorius Daumantas Dvilinskas.
Anot jo, sprendimą būtent Lietuvoje įgyti visoje ES galiojantį elektroninės įstaigos statusą lėmė palanki šalies reguliacinė aplinka, Lietuvos bankas pasižymi novatorišku bei atsakingu požiūriu, todėl tikimąsi sklandaus ir operatyvaus elektroninių paslaugų licencijos gavimo proceso.
„Mes labai vertiname, kad galėsime šiam plėtros etapui ruoštis reguliacinius klausimus spręsdami Lietuvoje. Viena vertus, dėl itin glaudžių „TransferGo“ ryšių su Lietuva, kita vertus – dėl tarptautinei finansų rinkai siunčiamos žinios apie Lietuvos reguliacinės aplinkos patrauklumą ir centrinio šalies banko gebėjimą reaguoti į rinkos pokyčius“, – pasakoja D. Dvilinskas.
Jo teigimu, šiuo metu „TransferGo“ veiklą prižiūri Jungtinės Karalystės finansinių paslaugų priežiūros tarnyba. Turima licencija leidžia bendrovei vykdyti tik tarptautinius finansinius pervedimus.
Lietuvos banko valdybos narys Marius Jurgilas teigia, kad palanki reguliacinė aplinka finansinių technologijų įmonėms yra vienas strateginių LB siekių.
„Fintech įmonėms palankios reguliacinės erdvės kūrimą laikome vienu iš strateginių Lietuvos banko siekių, o sparčiai augantis licencijos gavimu Lietuvoje besidominčių užsienio ir šalies įmonių skaičius rodo, kad esame teisingame kelyje“, - BNS atsiųstame komentare teigė M.Jurgilas.
Elektroninių pinigų licenciją LB išduoda maždaug per tris mėnesius.
Nors pagrindinė „TransferGo“ būstinė įsikūrusi Londone, didžioji dalis darbuotojų – technologijų ir produkto inžinieriai, klientų aptarnavimo, rizikos bei apskaitos specialistai – dirba Vilniuje. Nemaža dalis bendrovės klientų – taip pat lietuviai, gyvenantys Jungtinėje Karalystėje, Lietuvoje ar kitose Europos Sąjungos šalyse.
Bendrovė veikia 45 šalyse ir turi per 250 tūkst. registruotų klientų, joje dirba 70 darbuotojų - artimiausiu metu jų skaičių ketinama padidinti iki 100. Per metus per jos platformą persiunčiama apie 400 mln. JAV dolerių.