Galingi automobiliai jaunuolius traukia it magnetas. Tai suprantama, tačiau miesto gatvės juos išbandyti – ne vieta, sako 22-ejų lenktynininkas Ignas Daunoravičius. Jis įsitikinęs, kad visas klaidas lemia ne automobilio galia, o patirties stoka.
„Dažniausiai padaro jaunimas tas skaudžias avarijas, kurie nėra su tuo susidūrę, kurie nėra sportininkai, kurie tik bando atkartoti su visiškai neparuoštais automobiliais ir padaro avarijas. Trūksta įgūdžių ir trūksta paruošimo vairavimui“, – kalbėjo I. Daunoravičius.
Kitaip mano Seimo nariai. Jie praskynė kelią pataisai, kad dvejų metų vairavimo stažo neturintys žmonės negalėtų sėsti prie galingo automobilio vairo.
„Neatsargiai elgiantis su akseleratoriaus pedalu, automobilis gali paslysti ir ne posūkyje, ir tiesioje vietoje. Neatsargiai su akseleratoriumi, šiek tiek neatsargiai su vairu ir gali baigtis labai liūdnai. To nebūtų tikrai su mažesnio galingumo automobiliu“, – aiškino Seimo narys, buvęs lenktynininkas Stasys Brundza.
Tuo metu ekspertus glumina formulė, pagal kurią neva apskaičiuojama automobilio galia. „Darbiečio“ Gintaro Tamošiūno pataisa numato, kad toną sveriančios mašinos galia turėtų neviršyti 60 kilovatų. Taigi galingais taptų dauguma eilinių 1,6 litro varikliais varomų automobilių.
Apie tai plačiau – TV3 reportaže.